English Version
English

حرمتها و قوانین چراغی برای روشنایی راه

حرمتها و قوانین چراغی برای روشنایی راه

روز پنجشنبه هفتم تیر ماه یازدهمین جلسه از دور هشتم سری کارگاههای آموزشی عمومی کنگره ۶۰ با دستور جلسه " حرمت کنگره ۶۰ ، چرا روابط خانوادگی ، کاری و مالی در کنگره ممنوع می‌باشد" با استادی مسافر روح الله ، نگهبانی مسافر یعقوب و دبیری مسافر سامان در محل نمایندگی ارومیه راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را بسیار شاکرم که با وجود دوری راه توانستم در اینجا حضور داشته باشم و در این جایگاه خدمت کنم و آموزش ببینم.

حرمتها و قوانین کنگره مثل یک چراغ روشنی بخش راه ما در این سفر پر مخاطره هستند که اگر به آنها پایبند باشیم می توانیم در این راه بدون هیچ خطری سفر کنیم و به رهایی برسیم. 

اولین قانون در کنگره که بسیار مهم است دروغ نگفتن است ، دروغ گفتن در کنگره به این دلیل بسیار مهم است چون راهنما بر اساس گفته خود رهجو درمان و روش آنرا تعیین میکنند و اگر شخص تازه واردی در همان شروع کار دروغ بگوید مطمئنا درمانش به سر انجام نمی رسد . 

موضوع بعدی احترام به قوانین کنگره است که در هر جلسه دو بار خوانده می‌شود و این نشان از اهمیت بالای آن دارد ، قوانین برای بهتر شدن و بهتر بودن حال مسافران است چه سفر اولی و چه سفر دومی فرقی نمیکند ، در کنگره همه قوانین با آزمون وخطا گذارده شده اند پس احتمال خطا بسیار پایین است و تبعیت از آنها فقط به نفع حال مسافران است .

اگر هر مسافری که وارد کنگره می‌شود به قوانین احترام بگذارد هیچ حاشیه‌ای درست نمی شود و همه در راه رسیدن به رهایی مستدام و با انرژی پیش می‌روند 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .