English Version
English

عمل به حرمت حافظ مسافر

عمل به حرمت حافظ مسافر

جلسه دوم از دور دهم کارگاه‌های آموزشی عمومی لژیون قشم با استادی مسافر پیمان نگهبانی مسافرموسی و دبیری مسافر جاوید با دستور جلسه (حرمت کنگره ۶۰) ساعت ۱۷ به تاریخ ۱۴۰۳/۴/۷ در محل دانشگاه کنگره ۶۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
خداراشکر می‌کنم که یک جلسه دیگر در کنگره ۶۰ قشم حضور دار از جناب مهندس و خانواده محترمشان هم سپاسگذارم که اجازه دادن ما خدمت کنیم و در این خدمت‌ها ظرفیت خودمان را بشناسیم و آموزش بگیریم، در مورد دستور جلسه که حرمت کنگره هست، به آن که فکر می‌کنم بهترین مثالی که به ذهنم می‌رسد این است که مثل علائم و نشانه‌های رانندگی می‌ماند. مثل یک گاردریل می‌ماند در جاده، زمانی که یک نفر به عنوان مسافر شروع به سفر کردن می‌کند.
دیدن این حرمت‌ها و توجه کردن به آن‌ها وعمل کردن به نشانه‌ها باعث میشه که در مسیرش به درستی پیش رود، تا خسارتی به خودش و کنگره وارد نشود، یک راننده هم اگر به علائم و راهنماها دقت کند قطعا بدون هیچ مشکلی به درستی به مقصد خود میرسد.
همان طور که می‌دانیم همه چیز در هستی دارای یک صور آشکار و یک صور پنهان می‌باشد، در مورد حرمت کنگره هم به همین صورت است، در صور آشکار در کل کشور کلی شعبه داریم و به امید خدا از همین جا هم روزی کنگره جهانی می‌شود و کشورهای دیگر هم از این نعمت برخوردار خواهند شد، هفته‌ای سه جلسه در تمامی شعبه‌ها هم در قسمت‌های مسافرین و همسفران در کنار هم در حال زندگی کردن هستند و این همه افراد در تمامی شعب‌ها را وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که هیچ تنشی در جمع آن‌ها احساس و یا دیده نمیشود، بدون حاشیه و بدون بحث و جدل همه به زیبایی در کنار هم در حال زندگی کردن و آموزش گرفتن می‌باشند، چه اتفاقی می‌افتد که این همه زیبایی و نظم درشون شکل می‌گیره؟ به این خاطر است که حرمت‌ها را حفظ می‌کنند و احترام می‌گذارند.
این حرمت‌ها علاوه بر اینکه در کنگره به ما کمک بسیار می‌کنند در خارج از کنگره هم می‌توانیم از آن استفاده کنیم و به کار گیریم وبدون هیچ آسیبی در زندگی و کار و خانواده و دوستان به راه خود ادامه می‌دهیم، ودر صور پنهان حرمت کنگره ۶۰ انجام دادن و عمل کردن به آن باعث می‌شود که ما در مسیر ارزش‌ها حرکت کنیم و این حرکت باعث تزکیه و پالایش در ما می‌شود.

 

ویرایش و تایپ:مسافر جاوید(لژیون یک)

بازنگری و ارسال:مسافر پیمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .