English Version
English

سفری که بهترین سفر من بود

سفری که بهترین سفر من بود

همسفر الهام رهجوی راهنما همسفر زهرا لژیون سوم دلنوشته‌ای در وصف راهنما نوشت؛ شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کنیم و از شما همراهان همیشگی سپاس‌گزاریم.

سلام دوستان الهام هستم یک همسفر

به نام خالق زیبایی‌ها 

در دیاری زندگی می‌کردم که جز ناامیدی چیزی نبود، کوله‌بار زندگی من پر از غم و حسرت شده بود و توان بر زمین گذاشتن آن همه درد و غم را نداشتم، دیگر زندگی مفهومی برای من نداشت، خسته بودم، خسته و ناتوان در برابر تمام سختی‌های زندگی.

نمی‌دانم چه کار خیری انجام داده بودم، شاید لقمه نان گرمی دست کودکی داده بودم یا دستی را گرم فشرده بودم؛ فقط این را خوب می‌دانم که شما پاداش یک کار نیک برای من هستید. خداوند روزنه نور خود را در عمق تاریکی و ناامیدی بر من تابانید و شما معجزه زندگی من شدید و من بر این باور هستم که خداوند شما را برای من آفرید تا با دست‌های گرم شما قلب یخ‌زده من گرم شود و مرا که در یک زندان نامرئی گوشه‌گیر بودم با دست‌های گرمتان به بالا کشیدید، به من گفتید سفری در راه است و باید با هم همسفر شویم، گفتید آیا آماده سفر هستی؟ اگر هستی، بسم‌الله بگو و حرکت کن. در ابتدا برای من عجیب بود چه سفری؟ سفری که بهترین سفر زندگی من بود، سفری که لحظه به لحظه‌اش پر از حال خوش شد، کوله‌باری که در ابتدای سفرم پر از ناامیدی، حسرت و تنفر بود چگونه پر از عشق، آرامش و امید شد؟

چقدر خوب شد که خداوند استادی همچون شما را سر راه من قرار داد، با چراغی که در دستان گرمتان داشتید تمام بذرهای بدی را در من اصلاح کردید و به جای آن بذر عشق، محبت و دوست‌داشتن کاشتید.

گاهی در طول سفر مانند یک مادر مرا در آغوش گرفتید، گاهی مانند یک پدر پشتوانه من بودید و گاهی مانند یک استاد به من آموختید چیزهایی که هرگز فراموش نخواهم کرد. من با شما تفکر، قناعت، صبر، تحمل، عشق، ترس، ناامیدی، محبت و هزاران چیز دیگر را آموختم.

اکنون من برای شما استاد محترم می‌نویسم؛ خانم زهرا عزیز و دوست‌داشتنی بابت تمام وقت و انرژی که برای من گذاشتید سپاسگزارم و اگر اکنون من حال خوش در زندگی دارم قطعا این به‌خاطر زحمات و تلاش‌های عاشقانه شما است، اگر تمام زندگی ام را هدیه به پیشگاه‌تان کنم باز هم در برابر زحمات شما ذره‌ای نیست ولی دعای خیر من و بچه‌های لژیون سوم همیشه و تا ابد همراه شما خواهد بود و اکنون دل کندن از شما برای ما بسیار سخت است، کسی که برای ما مظهر عشق و محبت خالصانه بوده است، ولی شما به ما آموختید که پایان هر نقطه سر آغاز خط دیگریست پس با نهایت احترام تبریک عاشقانه لژیون سوم را پذیرا باشید.

شال ایجنتی مبارک وجود نازنینتان

ویراستاری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول‌)

ارسال مطلب: همسفر مدینه رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول)

رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول)

همسفران نمایندگی رضا مشهد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .