English Version
English

حفظ حرمت‌ها ضامن رهایی

حفظ حرمت‌ها ضامن رهایی

جلسه پنجم از دور دهم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره60 نمایندگی وکیلی با استادی دستیار محترم دیده‌بان مسافر مجید، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر محمد حسن با دستور جلسه"حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری،مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است" در روز پنجشنبه هفتم تیرماه 1403 در ساعت 16 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
خیلی متشکرم و از نگهبان جلسه سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند.
هر نمایندگی کنگره 60 یک توازن نوری دارد که از طریق آن مشخص می شود که در حال پیشرفت است یا دارد درجا میزند و نمایندگی شما دارای نور روشنی هست.
ما برای راه اندازی پرتال جامع کنگره 60 در یزد، میبد، کرمان و شیراز آمده‌ایم که تا کنون بعد از گذشت سه سال در 90 نمایندگی در حال فعالیت هست و امیدوارم که منشأ اتفاقات خوبی باشد.
برای اینکه تمام موجودات بتوانند با حال خوش زندگی کنند قوانین زیادی در این جهان هستی وجود دارد. و کلام الله و کتاب های مقدس جزو این قوانین می باشند.
همه این قوانین و اصولا همه چیز در جهان در حال تغییر هستند به جز خود قانون تغییر.
در کنگره 60 هم قوانینی توسط معمار بزرگ کنگره آقای مهندس وضع شده است تا در زیر سایه آن مسافران بتوانند با هر روحیه و اخلاقی سفر کنند و به درمان برسند. بعضی اوقات ممکن است من بخواهم کاری انجام بدهم و فکر کنم که این قوانین دست و پا گیرند این در حالیست که بخاطر وجود این قوانین، کنگره آخرین امید من و آخرین مکان امنی هست که برای من باقی مانده است تا به درمان و سلامتی برسم پس قوانین کنگره در اصل حافظ جان، زندگی و خانواده من هستند.
به تصور شخصی من یک سری قوانین هستند که از جایگاه بالاتری برخوردار هستند که آنها حرمت‌های کنگره هستند.
ما در کنگره یاد گرفتیم که از بالاترین شخصی که در کنگره هست یعنی آقای مهندس تا تازه واردین همه باید حرمت‌های کنگره را رعایت کنند.
در روز دوشنبه گذشته اجرای مراسم امحای چند تُن مواد مخدر در مشهد توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان پسماند به اعضاء کنگره 60 واگذار شد و استدلال شان این بود که وقتی یک کار اجتماعی را به کنگره 60 می‌سپاریم به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود چون کاملا قوانین خودشان را رعایت می‌کنند و این از برکات آقای مهندس و دیده‌بانان محترم است که روی این قوانین فکر می‌کنند و بهترینش را در اختیار منِ مسافر می‌گذارند.
از این که به حرف های من گوش کردید سپاسگزارم.

خلاصه نویسی مسافر علی لژیون هفتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .