English Version
English

حرمت‌ها باعث استحکام کنگره۶۰ می‌شوند

حرمت‌ها باعث استحکام کنگره۶۰ می‌شوند

دهمین جلسه از دوره سی و ششم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی صائب تبریزی با استادی مسافر حسن، نگهبانی مسافر علی و دبیری همسفر حسین با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» پنجشنبه 7 تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ برگزار شد.

سخنان استاد:

از همه خدمتگزاران تشکر می‌کنم و خدا قوت عرض می‌کنم، از نگهبان محترم، مرزبانان و ایجنت محترم سپاسگزار هستم که اجازه دادند در این جایگاه در خدمت شما باشم. رهایی‌های این هفته را تبریک عرض ‌می‌کنم، امیدوارم در کنگره مستدام باشند و خدمتگزار خوبی برای کنگره باشند. دستور جلسه این هفته‌مان حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع هست؟ اهمیت قوانین و حرمت‌ها در کنگره از اهمیت بالایی برخوردار هست و به خاطر آن در هر جلسه دو بار خواند می‌شوند. در حرمت کنگره ۶۰ نوشته شده هست که هرکس با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نمایند، در اول حرمت به این مسئله اشاره شده هست که کنگره مکان مقدس و امنی است که هر شخص با ورود به این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید، چرا مقدس است؟ چون افراد مثل من آمدند در کنگره ۶۰ به درمان رسیده‌اند، من واقعاً یک مرده متحرک بودم آمدم اینجا احیا شدم پس در جای که انسان‌ها احیا می‌شوند و به آن‌ها زندگی دوباره می‌بخشند حتماً مقدس و امن هست، چون اگر امنیت نبود هیچ کدام به درمان نمی‌رسیدیم. هر شخصی که به کنگره می‌آید باید حرمت‌های کنگره ۶۰ را رعایت کند.

به چند موارد از حرمت‌های کنگره اگر اشاره کنم، دروغ گفتن که یکی از ضد ارزش‌ها هست، آقا مهندس فرموده‌اند که دروغ مادر ضد ارزش‌ها هست، من همیشه به این فکر می‌کردم که دروغ نگفتن را برای چه در حرمت آورده شده است، بعداً متوجه شدم که یک سفر اول یا تازه واردین که می‌آیند، اگر از اول دروغ بگویند مثلاً ۵ گرم تریاک خوراکی مصرف می‌کند، ولی در کنگره می‌گوید که نیم گرم مصرف می‌کنم پس راهنما طبق پروتکل نیم گرم شربت را می‌نویسد، آن باعث می‌شود که شخص در سفر دچار مشکل شود، پس هر موقع که دروغ می‌گوییم به ضرر خودمان است، سرزنش کردن، آقای مهندس خیلی با این قضیه مخالف هستند، شخص مصرف‌کننده همیشه در جامعه مورد سرزنش قرار می‌گیرد آن قشر از جامعه بودیم که همیشه ما را جامعه سرزنش مصرف‌کننده الان مورد سرزنش هستند. ما باید همیشه دوربینمان را به طرف خودمان بگیریم و با بقیه کار نداشته باشیم، بحث سیاسی؛ به این فکر می‌کردم اگر بحث سیاسی در کنگره ۶۰ آزاد بود یک جنائی راست بودند و یکی جنائی چپ بودند اصل کار که درمان اعتیاد کلاً از یادمان می‌رفت مشغول می‌شویم.
لباس و پوشش ما باید پوشش مرتبی باشد چه قسمت همسفران و چه قسمت مسافران عزیز، نباید با لباس کوتاه به کنگره بیایم همین طور باید حتماً بهداشت خودمان را رعایت کنیم. حتماً از لباس سفید استفاده کنیم. امیدوارم که بتوانیم این قوانین را به نحو احسن یاد بگیریم و در زندگی و کنگره ۶۰ عملی کنیم.

 

تایپ متن: همسفر حسین

خدمتگزار سایت: همسفر مهران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .