English Version
English

گزارش تصویری از ورزش مسافران کنگره ۶۰ در نمایندگی پارک ملت شهرکرد

گزارش تصویری از ورزش مسافران کنگره ۶۰ در نمایندگی پارک ملت شهرکرد

لژیون درمان نیکوتین

سلام دوستان محمد جواد هستم یک مسافر.

قبل از هر چیز شاکر و سپاس گذار خداوند هستم بابت این که در پارک حضور دارم. خدا قوت میگویم به ایجنت محترم، نگهبان،دبیر،مرزبان ها،و ورزش بان‌های وهمه خدمتگزار‌انی‌ که در شعبه پارک ملت خدمت می‌کنند.
در کنگره آموخته‌‌ایم که هر چیزی را بر مبنای ضدش می‌شناسیم و قدر پارک و حضور داشتن در این مکان را افرادی می‌دانند که از لذت بردن از صبح محروم بوده‌اند و اکنون با حضور در پارک به خوبی متوجه ترشح مواد شبه افیونی مانند دینورفین،سروتونین،آدرنالین و دیگر مواد در جسم خود می‌شوند.

من مسافر گاهی باعث میشوم که موانع و پارازیت های را به وجود بیاورم که نگذارند از خیلی از چیزها لذت ببرم.
من با وجود این که چندین سال به رهایی رسیده بودم از تعادل لازم برخوردار نبودم که علت این موضوع درمان نشدن مصرف سیگار بود.
وقتی که یک مسافر سیگار مصرف میکند در سفر اول به مشکلاتی برخورد میکند و در سفر دوم این مشکلات به گونه‌ای دیگر خودشان را بروز می‌دهند. مصرف سیگار در سفر اول باعث می‌شود که دارویOT به خوبی نتواند تاثیر گذار باشد.
برای دریافت حس‌های خوب باید موانعی را که در مقابل ما قرار گرفته‌اند را از میان برداریم .مهم‌ترین مانع در مرحله اول مصرف سیگار است و در ادامه اضافه وزن نیز باعث میشود که ما نتوانیم به خوبی حس‌های خوب را دریافت کرده و لذت ببریم اما ابتدا باید اولین مانع را که مصرف سیگار است را از جلوی خودمان برداریم. آنچه از مضرات سیگار گفته شده است بسیار زیاد است اما باز هم به مانند همان کوه یخی فقط قلعه آن را مشاهده می‌کنیم.وقتی که شخصی پایش می‌شکند پزشک ارتوپد به او می‌گوید که اگر سیگار مصرف می‌کنی من برای شما این عمل را انجام نمی‌دهم چون‌ کشیدن سیگار باعث میشود که آن عضو به خوبی جوش نخورد. و هر بیماری دیگری که به پزشک مراجعه کند گفته میشود که با مصرف سیگار درمان به خوبی صورت نخواهد گرفت. خود من بعد از رهایی نیکوتین  تغییرات زیادی در آناتومی بدن مشاهده کردم حتی حالت ناخن‌هایم تغییر کرد.
به این علت است که آقای مهندس می‌‌ فرمایند شخصی  بعد از گذشت دو تا سه ماه از سفر باید برای درمان نیکوتین اقدام کند. چون تجربه این را‌ نشان داده است که درمان مواد مخدر به روش DST بدون درمان نیکوتین به مانند همان عمل کردن پا با مصرف سیگار است. و درمان نشدن سیگار باعث می‌شود روشDSTهم زیر سوال برود.
ارتباط سیگار با دستور جلسه حرمت‌های کنگره 60 باید گفت که تجربه این را‌ صابت کرده است که افرادی به حال خوش می‌رسند که در جلسات حضور دارند واز حاشیه به دور هستند .یکی از مسائلی که باعث می شود شخص به حاشیه کشیده شود همین مصرف سیگار است. شخص برای مصرف سیگار باید دائماً از جلسات فاصله بگیرد و زمانی که از جلسه دور شد با افراد مصرف کننده دیگری هم‌ساز می‌شود و قطعا که آن‌ها هم به مانند خودش حال خراب هستند در این جمع وارد معرکه گیری می‌شود و همه این عوامل باعث می‌شوند که شخص از مسیر درست دور بشود واز دریافت انرژی‌های مثبت محروم شود والقائات منفی را دریافت کند.
وقتی که قانون در کنگره این است که باید نیکوتین خود را درمان کنیم ،افرادی که این کار را انجام نمی‌دهند قانون‌‌گریز هستند .چیزی که برای ما مسجل شده است این است که به شخص مصرف کننده باید چیزی بهتر از اون مواد مصرفی داده شود که دوام بیاورد وقتی که ما به کنگره می‌آییم دریافت حس قشنگی که از جلسات دریافت می‌نماییم باعث می‌شود که این لذت بر مواد لذت بردن از مواد مخدر بچربد واین حس قشنگ است که باعث می‌شود به درمان برسیم و در ادامه خدمت گذار باشیم واین مصرف سیگار است که باعث می‌شود که ما نتوانیم آن حس قشنگ و امواج لطیف و ارتعاشات زیبا را دریافت کنیم و‌‌ به حال خوش برسیم .پس برای رسیدن به حال خوش و لذتی فراتر از لذت مواد باید در غالب کنگره قرار بگیرد.غالب کنگره می‌گوید که اصول و قوانین وحرمت‌های کنگره را رعایت کن ،سفر نیکوتین را انجام بده و همه اینها به مانند قطعات پازل باید در کنار هم قرار بگیرند تا شخص به لذت و شعفی غیر قابل وصف برسد.
برای رعایت حرمت‌هاباید به فکر درمان نیکوتین باشیم . افرادی که سیگاری هستند خواسته و یا ناخواسته در مسیر حرکت شکنی پیش می‌روند. وقتی که حرمت‌ها رعایت نشوند حتی بدون اینکه کسی دخالت کند شخص از گردونه کنگره خارج میشود.
افرادی هستند که مسئولت دارند که به دیگران تذکر بدهند وقتی که در پارک ایجنت مرزبان و یا ورزش‌بان ها به من تذکر می‌دهند من نباید ناراحت شوم چون که آنها به وظایف خود عمل می‌کنند ومن نباید انتظار داشته باشم که افرادی که پیمان بسته‌اند بر خلاف پیمان‌شان عمل کنند.
از این که به صحبت های من توجه کردید از همه شما متشکرم.

لژیون تغذیه سالم

با قوت گرفتن از قدرت مطلق الله جلسه را آغاز می کنیم.
سلام دوستان محمد هستم مسافر جونز
شاکر خداوند متعال هستم بابت جایگاهی که در آن قرار گرفته ام.
آقای مهندس با جدیت روی لژیون جونز تمرکز دارند، خیلی انسان‌ها از چاقی و اضافه‌وزن رنج می‌برند و کاهش وزن در کنگره۶۰  به‌راحتی انجام می‌گردد.
اکثر شما سئوال می پرسید که، چقدر غذا بخوریم  و یا اینکه یکسری از غذاها را حذف نموده اید و میل نمی کنید در این خصوص باید گفت: ما باید به مقدار مناسب و از همه مواد غذایی استفاده کنیم، اینکه کالری شماری کنیم نداریم، جناب مهندس می فرماید: وارد بحث کالری شماری نشوید، زیرا وارد بازی دیگری خواهید شد، هر کدام از میوه ها و یا غذاها دارای خاصیت و ویتامین خاصی می باشند که نیاز بدن هستند.
کالری چیست؟
همانطور که برای اندازه گیری وزن از کیلو گرم و برای طول از متر استفاده می کنیم برای اندازه گیری انرژی هم از کالری استفاده می کنیم، کالری (Calorie) برای اولین بار در سال ۱۸۲۴ میلادی توسط نیکلاس کلمان به عنوان واحدی از گرما تعریف شد، یک کالری میزانی از انرژی است که یک گرم آب را یک درجه گرم می کند.
برای مثال: شخصی که هفتاد کیلو گرم وزن دارد(آقایان) در طول شبانه، روز به ٢۴٠٠ کالری و خانم ها ١٨٠٠ کالری نیاز دارند، پس باید از مقدار لازمی از پروتئین ها، چربی ها و کربوهیدرات‌ها استفاده کند که این مقدار کالری انرژی به جسمش برسد.
در اینجا مقدار کالری بعضی غذا ها را بیان می کنم،
گوشت گاو 100 گرم معادل 220کالری
گوشت گوساله 100 گرم 200 کالری
گوشت گوسفند پرچرب 100 گرم 300 کالری
گوشت مرغ 100 گرم 200 کالری
نان جویک کف دست 58 کالری
نان خشک یک کف دست 35 کالری
نان روغنی یک کف دست95 کالری
تخم مرغ آب پز 78 کالری
تخم مرغ نیمرو با یک قاشق روغن 98 کالری
پاچه گوسفند 100 گرم 190 کالری
هر عدد خرما 23 کالری
پنیر سفید به اندازه یک قوطی کبریت 79 کالری
بعضی از عزیزان می گویند ما قند را حذف کرده ایم، یک حبه قند دارای 10 کالری می باشد و باید بدانیم سوخت اصلی مغز گلوکز می باشد که باید به او برسد.
چرا می گوییم قند کمتر؟
چون سلول های بیمار بدن برای رشد فقط از قند استفاده می کنند، وقتی چای داغ می نوشید هم قند زیادی مصرف می کنید و هم به معده آسیب وارد می کنید پس بگذارید چای کمی خنک شود و بعد نوش جان کنید.
بهتر است بدانید آب کالری ندارد و باعث چاقی نمی شود.
نکته قابل اهمیت این است که، همان‌طور که با خوردن غذاها کالری وارد بدن می‌شود از طرفی بدن هم در حال سوزاندن و از دست دادن کالری است.
افرادی که فکر می کنند کاری جز خواب ندارند بهتر است بدانند در 10 ساعت خواب 700 کالری انرژی از دست می دهند
یک ساعت رانندگی 120 کالری
شخصی که یک ساعت ایستاده باشد نیاز به 120 کالری انرژی دارد، نشسته باشد 100 کالری
یک ساعت ظرف شستن 135 کالری
نیم ساعت قدم زدن آهسته 180 کالری، متوسط 300 کالری و تند 480 کالری انرژی نیاز است.
فکر کنم دیگر متوجه شده باشید که در طول روز باید چه مقدار غذا میل بفرمایید
ضمنا جسم نیازمند انواع ویتامین‌ها نیز می باشد.
توجه داشته باشید، سلامتی خود را با نخوردن غذاها به خطر نیاندازید.
براي رسيدن به سلامت و وزن مطلوب نيازي به  تحت اجبار قرار داد جسم و كالري شماري نداريم.
ممنون که به صحبت های من گوش کردید.
مشارکت مسافر سلمان
سلام دوستان سلمان هستم مسافر جونز
تشکرمیکنم از آقای مهندس که علاوه بر اینکه به فکر بودند که چگونه اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد به سیگار ما را درمان کنند، لژیون تغزیه سالم یا جونز را تشکیل دادند تا شخصی مثل من که به واسطه شغل آشپزی وزنم بالا رفته بود و خیلی اذیت بودم بتوانم سفر کنم و به وزن ایده آل برسم، من بعد از ده ماه سفر درمان اعتیاد وسیگار که داشتم همزمان درکنار بچه ها درماه رمضان مشغول خدمت آشپزی بودیم آقای محمد لژیون خدمتگزار بودند که من را با لژیون جونز آشنا کردند و بعد از صحبت هایی که با من داشتند که وزن زیاد و چاقی چقدر برای ما ضرر دارد و با متددD. S. T(تدریجی) و بدون اینکه اذیت شویم یا غذای نخوریم میتوانم وزن خودم را به تعادل برسانم، من هم به فکرافتادم که این کار را انجام دهم، الان چند ماهی است که ازسفر من میگذرد، همان طوری که آقامحمد فرمودند(بدون اینکه سختی بکشم) ده کیلوگرم وزن کم کردم، چقدراحساس خوبی ازخودم دارم و این احساس به سفر در درمان اعتیاد و سیگار به من کمک کرد.
به نظر من هدف از لژیون جونز یا تغذیه سالم رسیدن به اندام مناسب و رسیدن به تندرستی است و من در این چند ماه متوجه شدم.
خودداری در این سفر جونز به من کمک کرد تا بیشتر موضوع را درک کنم و برای زندگی بهتره همان وزن متعادل اندام مناسب است.
ممنون که به صحبت های من گوش دادید.

 

تنظیم و ارسال:مرزبان خبری مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .