English Version
English

رعایت حرمت‌ها باعث خرد جمعی میشود

رعایت حرمت‌ها باعث خرد جمعی میشود

جلسه چهاردهم از دور بیست و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه همسفران و مسافران نمایندگی دانیال اهواز به استادی مسافر رحمان، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر امین با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟»در روز پنجشنبه مورخ ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد؛

سلام دوستان رحمان هستم مسافر، دستور جلسه امروز در مورد حرمت کنگره ۶۰ می‌باشد که دارای نکات مهم و کلیدی برای مسافران و همسفران است، جناب مهندس دژآکام در شروع فعالیت کنگره ۶۰ حرمت‌ها را پایه گذاری کردند که این حرمت‌ها الگو گرفته شده از کلام خداوند می‌باشند و تنها نوشتاری است که هم در آغاز و هم در پایان جلسه خوانده می‌شود و این نشانگر اهمیت حرمت‌ها برای ما می‌باشد. ما با ورود به کنگره ۶۰ باید به این قوانین و حرمت‌ها احترام بگذاریم تا در مسیر سفرمان در آرامش باشیم و از درمان خود لذت ببریم. انسان بی‌ادب هیچ وقت تعادل ندارد و به حال خوب نمی‌رسد و در مقابل انسان با ادب همیشه از حال خوبی برخوردار است و به هدف خود می‌رسد، جناب مهندس می‌فرمایند؛ انسان با ادب، حتی اگر مصرف کننده هروئین باشد به مراتب با ارزش‌تر از انسانی است که بی‌ادب است که و سرمایه‌دار و پروفسور باشد.

در کنگره، رهجو با ورود به لژیون لباس و ظاهرش آراسته و مرتب می‌شود، فرد در واقع صور ظاهر خود را مرتب می‌کند که تاثیر مثبت بر روی صور پنهان او هم دارد. وقتی فردی در حال صحبت باشد ما اجازه نداریم صحبت او را قطع کنیم چرا که نوعی بی‌احترامی می‌باشد و نباید کسی را سرزنش کنیم و باید جلوی پای راهنمای خود برخیزیم و به پیشکسوت خود احترام بگذاریم. رعایت حرمت ها باعث شکل‌گیری یک خرد جمعی می‌شود. جناب مهندس می‌فرماید؛ در کنگره نباید پول به یکدیگر قرض بدهیم چرا که امکان دارد در بازپرداخت آن دچار مشکل بشویم و برای خود و دیگران مشکل به وجود بیاوریم و باعث تخریب در سفرمان بشویم. حرمت از احترام می‌آید و نتیجه رعایت آن محبت افراد به همدیگر می‌باشد و اگر حرمت‌ها در من مسافر نهادینه شده باشد و به آنها عمل کنم سفر شیرین‌تری خواهم داشت و موفق‌تر خواهم بود، جناب مهندس تاکید بسیار زیادی در اجرای حرمت‌ها دارد و می فرماید ما باید در زندگی حریم‌ها را حفظ کنیم و از آنها تجاوز نکنیم چرا که سرانجامی جز تخریب و حال بد برای ما نخواهد داشت. ممنونم که به صحبت‌هایم گوش کردید.

در ادامه نظر شما را به تصاویری از تحویل ۳۰سی دی و رهایی های این هفته‌ی نمایندگی دانیال اهواز و کلینیک روزبه جلب میکنیم.

  رهایی از بند مواد مسافر یاور از لژیون هشتم به راهنمایی مسافر پوریا جعفری

رهایی از بند مواد مسافر شایان از لژیون هفتم، به راهنمایی مسافر محمد بهرامی

رهایی از بند مواد مسافر حسین و مسافر رضا از لژیون پانزدهم، به راهنمایی مسافر اکبر دوستی

رهایی از بند مواد مسافر عبدالرزاق از کلینیک روزبه، به راهنمایی مسافر شارود بهرامی

رهایی از بند نیکوتین مسافر حسن و مسافر جهاد به راهنمایی آقای شارود بهرامی

گروه سایت نمایندگی دانیال اهواز 

عکاس؛ مسافر حمید لژیون هفتم

تایپ؛ مسافر مسلم لژیون هفتم

ارسال؛ مسافر محمد لژیون پانزدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .