English Version
English

حضور خداوند زمانی نمود پیدا می‌کند که ما حرکت کنیم

حضور خداوند زمانی نمود پیدا می‌کند که ما حرکت کنیم

جلسه سوم از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی لژیون سردار نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر اکبر، نگهبانی مسافر امیرحسین و دبیری مسافر علی‌اصغر، با دستور جلسه «وادی چهارم و تأثیر آن روی من‌» چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان اکبر هستم یک مسافر؛ خدا را شکر می‌کنم یک‌بار دیگر این فرصت به من داده شد که در کنار شما عزیزان باشم. این ویژگی کنگره ۶۰ است که ما با حرکت دادن یکدیگر به سوی موفقیت، خود نیز به موفقیت می‌رسیم؛ چرا که پیروزی ما در گرو موفقیت همگی ما می‌باشد.
همه ما می‌دانیم که شرایط اقتصادی خیلی مناسب نیست ولی ما که در لژیون سردار هستیم به این چیزها توجه نمی‌کنیم. خدا را شکر سومین سال پیاپی است که به همراه احمد آقا اعلام پهلوانی می‌کنیم و تا الان از ما چک یا ضمانتی دریافت نشده و اتفاقاً آقای مهندس فرمودند چنانچه کسی پولی پرداخت نموده و اینک به آن نیاز دارد، اعلام کند و پولش را پس بگیرد. اما چون بحث قول و پیمان در میان است انسان فشار زیادی را متحمل می‌شود؛ ضمن این که این فشار وجود دارد می‌دانم که این موضوع حل می‌شود؛ زیرا این لژیون، سردار نام دارد و ما در اینجا به دنبال نمایش نیستیم و هدفمان مشخص است و در پی این اهداف، خداوند وعده‌های بسیاری داده است. البته گاهی صبر ما کم می‌شود که ناشی از شرایط اقتصادی می‌باشد.
پول همان‌طور که وجودش انرژی زیادی ایجاد می‌کند، نبودش نیز انسان را در تنگنا قرار می‌دهد اما من ایمان دارم که مسائل به خوبی حل می‌شود. به قول آقای مهندس طرف معامله ما یک سیستم است که اتفاقاً بسیار حساب و کتاب دقیقی دارد.
در وادی چهارم گفته می‌شود در مسائل حیاتی مسئولیت دادن به خداوند یعنی سلب مسئولیت از خویشتن؛ مسائل مالی هم جزو مسائل حیاتی محسوب می‌شود که البته این صور آشکار آن است. در همین وادی از دو هسته سخن گفته می‌شود که انسان دارای دو هسته جسم یا درونی و هسته خارجی است که بخارات آن است. در این معامله‌ای که ما انجام داده‌ایم هسته داخلی پولی است که پرداخت نمودیم و هسته خارجی همان طرف معامله ما می‌باشد.
هم اکنون در شعبه جدیدی که در خرم دشت کرج در حال آماده سازی است، دوستان زیادی کمک می‌کنند و این ظاهر قضیه است؛ معلوم نیست که ما تا چه زمانی باشیم و در واقع آن هسته خارجی اثرات و برکات همین اعمال ما است که در همین دنیا و در حلقه‌های دیگر به کار ما می‌آید.
خداوند بشارت داده است که شما یک دانه بکارید من هفتاد برابر باز می‌گردانم. گاهی اگر ما مشکلی برایمان پیش می‌آید می‌گوییم خدایا من که در کنگره در حال خدمت هستم، کمک هم می‌کنم پس چرا باید ضرر کنم و دچار مشکل شوم؟ این ضرر دادن یک صور پنهان دارد و یک تجربه‌ای در پی دارد که در ادامه قطعاً برای ما خیر به همراه خواهد داشت.
موضوع مهم این است که من باید در مسائل مالی حرکت کنم. بعضی‌ها این‌گونه فکر می‌کنند که چون وارد سفر دوم شدند و یا راهنما شده‌اند خداوند باید به آن‌ها پول بدهد. همه ما می‌دانیم هیچ کدام از خدمتگزاران کنگره پولی بابت خدمتشان دریافت نمی‌کنند؛ اما وقتی حرکت می‌کنند قطعاً خواسته‌هایشان اجابت می‌شود.
حضور خداوند زمانی نمود پیدا می‌کند که ما حرکت کنیم. جایگاه و مسئولیت خداوند مشخص است و من هم باید جایگاه و مسئولیت خود را بدانم. در قدیم می‌گفتند با توکل زانوی اشتر را ببند. به قول آقای مهندس شما باید یک چیزی بکارید که بتوانید چیزی برداشت نمایید. تنها کسی که به بهترین شکل مسئولیت خود را انجام می‌دهد خداوند است و اگر گاهی مشکلی پیش می‌آید به‌خاطر عملکرد خود ما است. من توصیه می‌کنم که دعاهایتان در لژیون سردار مالی باشد به شرط اینکه ظرفیتش را هم ایجاد نمایید. ممنون که به صحبت‌هایم توجه نمودید.

تایپ: مسافر محمود
تنظیم: مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .