English Version
English

حفظ هویت اشخاص یکی از نکات مهم در کنگره شصت است

حفظ هویت اشخاص یکی از نکات مهم در کنگره شصت است

جلسه چهاردهم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی نائین، با استادی راهنمای محترم مسافر محسن ، نگهبانی مسافر محمدو دبیری مسافر مجیدبا دستور جلسه «حرمت کنگره شصت، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره شصت ممنوع است» پنجشنبه 7تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه امروز حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره شصت ممنوع است؟ قبل از هر چیزی باید معنی کلمه را درک کنیم، حرمت از کلمه حریم می‌آید و نگه‌داشتن حریم یعنی حرمت، در کنگره شصت نوشتاری داریم به‌عنوان حرمت کنگره شصت که در هر جلسه دومرتبه خوانده می‌شود و کلمه باید در ابتدای حرمت آمده که نشان از اهمیت و رعایت کردن آن دارد. خداوند انسان را آفرید و به او قدرت اختیار داد و گفت از نعمت‌هایی که هست استفاده کن و فقط او را از خوردن و نزدیک شدن به یک میوه منع کرد و برای آن حریمی قرارداد.
سقوط انسان از زمانی آغاز شد که آن حریم را شکست و به میوه ممنوعه نزدیک شد و آنجا شروع تاریکی بود. هر چیزی دارای حریمی است، در زندگی هر یک از ما هم یک حریم‌هایی وجود دارد که تا آن حریم حفظ شود با مشکلی مواجه نمی‌شویم مثلاً تا زمانی که حریم نزدیک شدن به مواد مخدر را نشکنیم گرفتار مواد مخدر نمی‌شویم. در کنگره شصت هم یک حرمت و حریم‌هایی وجود دارد می‌گوید دروغ نگو، حرف کسی را قطع نکن، کسی را سرزنش نکن، رابطه مالی نداشته باشید، چون انسان‌ها تا وارد رابطه مالی نشوند مشکلی ندارند یکی از چیزهایی که باعث امن بودن محیط کنگره است نداشتن رابطه مالی است موضوع دیگر حفظ هویت افراد است چون خیلی‌ها به علت ترس از هویت خودشان حاضر نیستند به کنگره بیایند برای همین حفظ هویت اشخاص یکی از نکات مهم در کنگره شصت است.
تایپ و عکس: مسافر خسرو لژیون دوّم
ویرایش، تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا راهنما تازه واردین
نمایندگی مسافران نایین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .