English Version
English

علم دانستن اندازه ها بسیار مهم است

علم دانستن اندازه ها بسیار مهم است

نهمین جلسه از دور چهل و هشتم کارگاه‌های صبحگاهی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله به استادی راهنمای محترم مسافرامین، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه " حرمت کنگره60 چرا رابطه مالی و کاری و خانوادگی در کنگره60 ممنوع است" پنجشنبه 7 تیر۱۴۰3 ساعت شش صبح آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان امین هستم مسافر. بسیار خوشحالم که در این روز خوب در حضور شما عزیزان در جلسه پارک لاله کنگره 60 هستم. خداقوت به تمامی عزیزان خدمتگزار و ایجنت محترم.
قدرت کنگره 60 در این است که انتخابها و کارها بر مبنای حس انجام می شود. برای مثال هر شخص در ابتدا با حس خود راهنمایش را انتخاب می کند و در ادامه سفر سعی می کند حس خود را تزکیه و پالایش نماید. بنابر این حس در این مسیر بسیار مهم است.
آقای مهندس هم می فرمایند که یک مصرف کننده به خاطر اینکه حسش خراب است مرتب تصمیمات غلط می گیرد و این ریشه اصلی مشکلات یک مصرف کننده مواد است. کنگره به من کمک می کند حس من درست شود و نکته مهم دیگر اینکه به من رعایت اندازه ها را آموزش می دهد.
این نکته که من اندازه و حد چیزها را بدانم بسیار مهم است. به نظر من کنگره علم اندازه ها است. و رعایت این مسائل باعث درمان و تعادل من خواهد شد. باید بدانیم که با دوستان و فامیل چگونه برخورد کنیم و چه اندازه آنها را به حریم خودمان راه بدهیم و تا چه اندازه حق داریم در حریم آنها وارد بشویم.
مطالب دیگر که در حرمتهای کنگره بیان می شود ، به بهبودی من کمک میکند. برای مثال الفاظ ناشایست به کار نبردن و علیه کسی سرزنش نکردن و رعایت تمامی این موارد باعث می شود من در جای مناسب و فاصله درستی قرار داشته باشم.
مساله دیگر این است که با رعایت این حرمتها ما به فرمان مربی و راهنمایمان و در راس جناب مهندس گوش می دهیم و با این فرمانبرداری در نهایت می توانیم به فرمان دهی و فرمان عقل نزدیک شویم. رعایت کردن این حرمتها باعث می شود من در حریم امن آن قرار بگیرم و بتوانم مسیر درمانم را طی کنم.
رعایت تمامی این قوانین ساده نیست و من همیشه برای انجام ندادن آن یک دلیل و راه گریز در ذهنم درست می کنم و بسیار مهم است که بدانم این حرمتها هیچ استثنائی ندارد و کاملا باید رعایت شود.
از اینکه به صحبتهای من گوش کردید متشکرم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .