English Version
English

حرمت کنگره 60 ...

حرمت کنگره 60 ...

جلسه هشتم از دوره نوزدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی زاگرس، با استادی مسافر مهدی، نگهبانی راهنمای محترم مسافر‌ محسن و دبیری مسافر‌مصطفی، با دستور جلسه: حرمت کنگره60، چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ روز پنج‌شنبه هفتم تیر‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
خدا را شاکر هستم که باز هم توانستم در کنگره حضور داشته باشم. دستور جلسه امروز حرمت کنگره و دلیل ممنوع بودن رابطه کاری و مالی است. معنی لغوی حریم یعنی پیرامون و قلمرو و مرز و حرمت به معنای آبرو و ارجمندی است. حرمت کنگره از اهمیت بالایی برخوردار است‌ برای همین در هر جلسه دو بار خوانده می‌شود. با احترام گذاشتن به حرمت و قوانین، اعضاء می‌توانند با آرامش هر چه بیشتر در کنار هم از آموزش‌های ناب کنگره بهره لازم را ببرند و به رهایی برسند.

رعایت قوانین کنگره توانسته است هزاران نفر مصرف‌کننده مواد مخدر را در کنار هم و روی یک صندلی دور هم بدون کوچک‌ترین تنش و مسئله، دورهم جمع کند. وقتی ما باکسی وارد یک معامله می‌شویم برای اینکه سود بیشتری ببریم، مجبوریم خیلی مارها بکنیم مثلاً دروغ بگوییم و یا غیبت کنیم و با این کارها از حریم کنگره می‌گذریم. وقتی ما در خانه بچه کوچک داریم، او نمی‌داند که مثلاً بخاری داغ است و آتش خطرناک و ما او را از خطرات آگاه می‌کنیم.
آقای مهندس حکم یک پدر را برای ما دارد و با وضع قوانین و حرمت‌ها ما را با خطرات سفر آشنا می‌کند. قطعاً اگر وارد رابطه کاری و خانوادگی بشویم، دود آن به چشم خودمان می‌رود. پس بهتر است که در چارچوب گفته شده سفر کرده و ایمن به پایان مسیر برسیم.

غیبت کردن آن‌قدر خسارت‌بار و ناپسند است که از نظر قرآن همانند خوردن گوشت برادر مرده دینی است. خدا را شکر می‌کنم با آمدن به کنگره با این عمل زشت و ناپسند به مبارزه پرداختم و در حال غلبه به آن می‌باشم. به کار بردن الفاظ زشت و فحش هم در کنگره کاملاً منع شده و باید آن را کنار بگذاریم. انشالله که همه ما قوانین کنگره را سرمشق زندگی خود قرار داده و به صلح و آرامش برسیم.

تایپ گزارش: مسافر رضا لژیون 8
عکس: مسافر حسن لژیون 7
بارگزاری و ارسال: مسافر محمد لژیون 8
مسافران نمایندگی زاگرس

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .