English Version
English

حرف راست گفتن تولید نیرو می‌کند

حرف راست گفتن تولید نیرو می‌کند

امروز جلسه دوم از دوره یازدهم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، ویژه مسافران و همسفران، در نمایندگی شهباز، با استادی مسافرراهنما مسعود،نگهبانی مسافر علی‌کوثر ودبیری‌مسافراحمد،بادستورجلسه(حرمت کنگره۶۰،چرا   رابطه کاری،مالی‌وخانوادگی درکنگره ممنوع است؟) در تاریخ‌ پنج‌شنبه1403/04/07ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.ضمنا تولد اولین سال رهایی آقا رضا از لژیون اول را با شکوه فراوان برگزار می کنیم
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مسعود هستم یک مسافر.
خیلی خوشحال هستم، که یک‌بار دیگر، فرصت پیش آمد و خداوند این اجازه را دادند، تا در این جایگاه باشم و خدمت کنم.
جلسه امروز، در دو قسمت می‌باشد. یکی دستور جلسه امروز، که حرمت کنگره۶۰، می‌باشد و قسمت دوم جلسه، که مربوط می‌شود به تولد یک‌ سال رهایی آقا‌رضا از لژیون یکم، که من این روز را به ایشان، خانواده محترمشان و به خانواده بزرگ گنگره۶۰، تبریک می‌گویم.
دستور جلسه امروز؛ حرمت کنگره ۶۰، می‌باشد. یکی از دستور جلسات اصلی و اساسی که به بقای کنگره ۶۰، کمک زیادی می‌کند، می‌شود گفت، همین دستور جلسه حرمت کنگره۶۰، می‌باشد.
من فکر می‌کنم، حرمت کنگره ۶۰، برای این منطقه‌ای که ما زندگی می‌کنیم، از بقیه شهرهای دیگر خیلی مهم‌تر است. چرا که؛ این‌جا منطقه‌ای است که همه، همدیگر را از هر لحاظ می‌شناسند و خیلی باید به این نکته  توجه کنیم. پس، لازم است، حرمت کنگره۶۰ و افراد به درستی رعایت شود.

اگر، گفته می‌شود، رابطه کاری ،مالی و خانوادگی در کنگره۶۰، ممنوع است فقط به خاطر این است که، ما در این سیستم ماندگار شویم و به نتیجه مطلوب برسیم. من، یادم میاد این ۱۸ سالی که در کنگره۶۰، هستم، افرادی که در بیرون با هم ارتباط داشته‌اند، هیچ‌کدام‌ ماندگار نبودند و به نوعی از کنگره۶۰ و مسیر کنگره۶۰، خارج شدند.
اصل کنگره۶۰، همین است که می‌گوید؛ تلفن دادن و تلفن گرفتن و ارتباط بیرون از کنگره ۶۰، ممنوع است. برای این‌که، اگر، ما ارتباط برقرار کنیم حتما به مشکل برخواهیم خورد و مشکلاتمان را به کنگره۶۰، می‌آوریم. این مکان امن را ناامن می‌کنیم و این سیستم و تفکر شما را، پس خواهد زد. هر کسی که قوانین را رعایت نکند قطعا به مشکل بر می‌خورد.
آقای مهندس دژاکام، فرموده‌اند: مادر تمام بدبختی‌ها و مشکلات دروغ است. برای من خیلی جالب است ، تازه وارد‌ها راستگوترین افراد هستند. چرا‌ که، خودشان را با یک انرژی خاص و به عنوان یک تازه وارد خودشان را معرفی می‌کنند و می‌گویند سلام دوستان من فلانی هستم یک تازه وارد و این را با تمام وجودشان به درستی اعلام می‌دارند. حرف راست گفتن تولید نیرو می‌‌کند.
اگر، مسافر، آدرس درست از خودش به راهنمایش بدهد، قطعا راهنما هم درست هدایت می‌کند. برای درمانمان باید در خط‌ و خطوط کنگره ۶۰، باشیم. لباس پوشیدن در کنگره ۶۰، نشانه شخصیت افراد است.

قسمت دوم جلسه امروز، که مربوط به اولین سال تولد و رهایی رضای عزیز، از لژیون اول می‌باشد.
این روز زیبا را به رضای عزیز و همسفرانش وجناب مهندس دژاکام،  تبریک می‌گویم و امیدوارم که همه ی مسافران به جشن رهایی خود برسند.

رضا یکی از خدمتگزاران شایسته و خوب در نمایندگی شهباز است و با تمام وجود در این نمایندگی خدمت می‌کند. رضا نمونه بارز یک خدمتگزار واقعی است، که می‌تواند، الگویی برای بقیه مسافرها باشد‌.
من برای رضا آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاالله همیشه در مسیر کنگره۶۰، ثابت قدم باشند.
از این‌که به صحبت های من توجه نمودید از همه شما سپاسگزارم.

 

اعلام سفر رضا:
سلام دوستان رضا هستم یک مسافر.
آخرین آنتی‌ایکس، هروئین، شیشه و قرص. طول سفر اول دوازده ماه با راهنمایی آقا مسعود، با داروی اوتی مدت رهایی یک‌سال و ورزش هم شنا و فوتبال.

صحبت‌های مسافر رضا:
من از آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم، که این بستر را برای ما فراهم نمودند. همچنین از آقا مسعود، راهنمای خودم تشکر می‌کنم، که واقعا به من زندگی دوباره بخشیدند و با آموزش‌های که از کنگره‌۶۰ و ایشان گرفتم، مسیر زندگیم تغییر نمود.
چیزی که من را به درمان رساند، خدمت کردن در این‌جا بود. در اصل ما با انجام خدمت در کنگره۶۰، اول به خودمان خدمت می‌کنیم و بعد به دیگران.
هر کاری که راهنما به من می‌گفت انجام می‌دادم و مزد این خدمت کردن‌ها را خداوند به من برگرداند. الان هم حال خوبی دارم و هم در کنار خانواده، از یک لذت خاصی برخوردار هستم. تا کنگره۶۰، وجود دارد، من هم خواهم بود و این راه را ادامه خواهم داد.
بابت این که در کنگره۶۰، قرار دارم خداوند بزرگ را شاکر هستم. از همسفران خودم هم تشکر و قدردانی می‌کنم که پا به پای من آمدند تا من به رهایی رسیدم. دستشان را می‌بوسم .

صحبت‌های همسفر سمیرا، راهنمای همسفر:
من هم به نوبه خودم تولد یک سال رهایی همسفر، خانم زهرا را به خودشان و به مسافرشان، تبریک عرض می‌کنم. همچنین به آقا مسعود تبریک می‌گویم.
همسفر زهرا با وجود داشتن دوتا بچه کوچک، بسیار در کنگره۶۰، تلاش کردند و با وجود مشکلات زیادی که در زندگی داشتند، کنار مسافرشان ماندند و الان هم نتیجه کارشان را دارند مشاهده می‌کنند. همسفر واقعا نقش بزرگی در کنگره۶۰، دارند. ان‌شاالله که در کنگره۶۰، باقی بمانند تا اتفاقات خوبی برایشان رقم زده شود.

صحبت‌های همسفر رضا، همسفر زهرا:
خداوند بزرگ را شکر می‌کنم که کنگره۶۰، سر راه من و مسافرم قرار گرفت. از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم. از راهنمای خودم و راهنمای مسافرم آقا مسعود تشکر می‌کنم.
من از کسانی که در این مسیر به ما کمک کردند تشکر می‌کنم، مخصوصا مادر مسافرم، که بسیار در این مسیر به ما کمک کردند.
ان‌شاالله که بتوانم در مسیر کنگره۶۰، باقی بمانم و خدمتگزار خوبی برای کنگره۶۰، باشم.

تایپ:مسافر محسن لژیون هفتم

ویراستاری:مسافر علیرضا

تنظیم:مسافر رحمن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .