English Version
English

گروه خانواده - ما باید حریم و حد و مرز خودمان را بدانیم

گروه خانواده - ما باید حریم و حد و مرز خودمان را بدانیم

هشتمین جلسه از دوره اول جلسات لژیون سردار کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی طارم با استادی همسفر سمیه، نگهبانی همسفر زری و دبیری همسفر بهناز با دستور جلسه «حرمت کنگره۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز پنج‌شنبه هفتم تیر‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

 خدا را شکر می‌کنم که برای اولین‌ بار در این جایگاه خدمت می‌کنم و خیلی خوشحال هستم که لطف خداوند شامل حال من شده است از آقای مهندس تشکر می‌کنم که چنین بستری را برای ما فراهم نموده است تا ما آموزش بگیریم. از ایجنت محترم خانم پروانه و راهنمای خودم خانم زهرا تشکر می‌کنم که من همیشه از آن‌ها انرژی می‌گیرم.

در مورد دستور جلسه لژیون سردار که حرمت کنگره ۶۰، رابطه‌ی مالی، کاری و خانوادگی ممنوع است؛ بهترین بیان و تعریف در ابتدای نوشتار آمده است کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخص با ورود در آن باید حرمت آن را حفظ کند.

 هر مکانی و هر جایی دارای حرمت است و کنگره ۶۰ بر روی حرمت استوار است؛ حرمت به معنای حریم است ما باید حریم و حد و مرز خودمان را بدانیم حرمت کنگره ۶۰ برای ما محدودیت ایجاد نمی‌کند؛ بلکه ما را در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند باعث آسایش وآرامش ما می‌شود.

 نوشتار حرمت دو بار در جلسه خوانده می‌شود یک بار در ابتدای جلسه و یک بار آخر جلسه خوانده می‌شود؛ برای این که من همسفر یاد بگیرم که وقتی راهنمای من حرف می‌زند نباید حرفش را قطع کنم و این که دروغ نگوییم؛ مادر تمام ضد ارزش ها دروغ گفتن است. وقتی که یک حرف دروغ می‌زنیم به دنبالش دروغ‌های دیگری هم می‌آید ما در هر مکانی که باشیم به ما می‌گویند دروغ نگویید؛ ولی ما در کنگره ۶۰ این کار را اجرایی می‌کنیم حرمت کنگره ۶۰ به ما می‌گوید بر علیه کسی سرزنش نکنیم از الفاظ ناشایست استفاده نکنیم در کنگره پوشش سفید داشته باشیم.

در مورد رابطه‌ی مالی‌؛ من در کنگره از یکی از دوستانم پولی را می‌گیرم ولی نمی‌توانم آن پول را برگردانم به خاطر این که با دوستم روبرو نشوم به کنگره نمی‌آیم؛ برای همین این کارها را ممنوع کردند.

امیدوارم که همه‌ی این ها را رعایت و در بیرون از کنگره کاربردی کنیم، خیلی ممنون که به حرف هایم گوش کردید. 

در ادامه عضو لژیون سردار همسفر بهناز از دبیر پیشین جلسات، عضو لژیون سردار همسفر سمیه با پاکت تقدیر و تشکر کردند

تایپ: همسفر زری رهجوی راهنما همسفر زهرا، نگهبان و عضو لژیون سردار
عکاس: همسفر رقیه، مرزبان خبری
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر پروانه، خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی طارم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .