English Version
English

برای حل مشکلات باید حرکت و تلاش کرد .

برای حل مشکلات باید حرکت و تلاش کرد .

سلام دوستان علیا هستم همسفر؛

با حرکت راهنمایان می‌شود.
وقتی وادی هشتم را گوش می‌دهم به زمانی برمی‌گردم که فکر می‌کردم همه‌ی درها به رویم بسته شده است و با خود می‌گفتم دنیا به آخر رسیده و هیچ راهی برایم باقی نمانده است.

هر روز نفرت من نسبت به مواد، مسافرم و حتی به اطرافیانم بیشتر و بیشتر می‌شد. همه را مقصر تمام مشکلاتم می‌دانستم. دست و دلم به هیچ کاری نمی‌رفت و در اوج ناامیدی به زندگی ادامه می‌دادم.

زمانی که مسافرم وارد کنگره شد به من پیشنهاد داد که او را همراهی کنم و در جلسات شرکت نمایم اما من با خود می‌گفتم من که معتاد نیستم که بخواهم چنین جایی بروم.
اما یک روز برای فرار از مشکلات، به پیشنهاد مسافرم، یک جلسه به کنگره آمدم. اما در آن روز لحظه شماری می‌کردم که جلسه زودتر تمام شود مشاوره شدم و راهنمای تازه واردین برایم همه چیز را توضیح داد من هم از مشکلاتم گفتم.  هنگامی که همسفرها در مشارکت خود از مشکلاتشان می‌گفتند من بغض می‌کردم و در درون خود گریه می‌کردم حسی از درون می‌گفت که جلسه بعدی هم شرکت کنم. یادم است وقتی از رفتارم با مسافرم گفتم فکر کردم به من حق را می‌دهند که با مسافرم بد برخورد کنم ولی بر خلاف تصورم گفتند که این رفتارت باعث می‌شود مشکلاتتان بیشتر شود و حال خودت از مسافرت خراب‌تر است و تا زمانی که این افکار منفی را دارید نتیجه‌ای نمی‌گیرید.

از همان روز تصمیم گرفتم و سعی کردم تغییر کنم خدا را شکر می‌کنم به آن حال خوشی که همیشه آرزویش را داشتم رسیدم از همان روز به وادی هشتم ایمان آوردم که با حرکت راه نمایان می‌شود. برای حل مشکلات باید حرکت و تلاش کرد .

خداوند را شاکرم که راه کنگره را به من نشان داد از آقای مهندس دژاکام و راهنمای بسیار خوب و دلسوزم خانم الهام و راهنمای سفر اولم سر کار خانم عصمت عزیز سپاسگزارم و تا آخر عمر دعاگوی آنها هستم امیدوارم این حال خوش، نصیب تمام سفر اولی‌ها شود.

سلام دوستان فروغ هستم همسفر؛

اگر راه من صراط مستقیم باشد مقصدی که به آن می‌رسم البته همان نقطهٔ آغاز این حرکت است (مبدأ) و مکانی که از آن جا انشعاب یافته‌ام، آن مقصد سرشار از آرامش و آسایش است. اما اگر راه، راه فسق بود، من حتی اگر به مقصد هم برسم هیچ آرامش و آسایش ندارم.

تا حرکت نکنم راه بر من مشخص نخواهد شد زمانی که من حرکت را آغاز می‌کنم، راه آرام آرام خود را بر من می‌نمایاند، همه می‌دانیم انسان ناخودآگاه به سمت ناخالصی کشش دارد، در طول مسیر حرکتی که البته گاه سهل است و گاه سخت، ممکن است من به سمت ناخالصی گرایش داشته باشم، آن راه همان راه فسق است. زمانی که به وادی هشتم می‌رسم.

اگر هفت وادی گذشته را در کوله‌بار خود داشته باشم و آن‌ها را کاربردی کرده باشم. تزکیه و پالایش را روی خود انجام داده‌ام، می‌توانم از راه ضد ارزش دوری‌کنم و صراط مستقیم را در پیش بگیرم.

سلام دوستان حسیبه هستم همسفر؛

مشارکت وادی هشتم ؛ باحرکت راه نمایان می شود

قبل از اینکه واردکنگره بشوم همه تصمیمات من اشتباه بودن و به نتیجه نمی‌رسیدم  تا اینکه آمدم کنگره و آموزشها را به من یاد دادن فهمیدم که اگرمن هدفهای زیادی داشته باشم به هیچ کدام از آنها نمی‌رسم من فقط باید دنبال یک هدف باشم تا بتوانم به آن هدف برسم و مسیری که می‌خواهم بروم از هر چی افکار منفی دور باشم و یاد گرفتم که هر مسیری که می‌خواهم حرکت کنم در نظر داشته باشم که تمام اطلاعات و تمام قانون آن مسیر را بلد باشم. اول مبدٱ را انتخاب کنم تا مقصدی که می‌خواهم برسم.

باید برنامه ریزی کنم تا کم کم در مسیر، راه برایم نمایان شود.

سلام دوستان زهرا هستم همسفر؛

چون انسان با اختیار کامل خلق شده است پس می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد درست زندگی کند یا نه و اینجا است که باید با نفس خودش انتخاب کند که اگر می‌خواهد در زندگی به آرامش و آسایش برسد باید از ضدارزشها دوری کند و اگر بخواهد در نا آرامی و بدبختی زندگی کند راه فسق و فجور را انتخاب می‌کند.

دراین وادی که با حرکت راه نمایان می‌شود یک قانون است .

همسفران لژیون دهم راهنما همسفر الهام

ویراستار: مرزبان خبری همسفر حمیده
تنظیم و ارسال: همسفر فرحناز رهجوی همسفر عاطفه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .