English Version
English

هرساختاری و هرمجموعه‌ای حتی یک خانواده، یک قوانین و حرمت دارد

هرساختاری و هرمجموعه‌ای حتی یک خانواده، یک قوانین و حرمت دارد

هشتمین جلسه از دوره هفدهم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره۶۰،ویژه مسافران و همسفران با استادی راهنمای محترم آقای حسن و نگهبانی مسافرقاسم ودبیری مسافر علی با دستور جلسه (حرمت کنگره۶۰،چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است)روز پنج شنبه ۷تیرماه ۱۴۰۳ساعت 16:30برگزار شد.
خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسن هستم یک مسافر

از دبیر و نگهبان جلسه و دوستانی که نوشتارها را قرائت نمودند تشکر می کنم، از ایجنت و مرزبانان گرامی سپاس گذارم  که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و آموزش بگیرم. امروز جلسه دو بخش است یک بخش دستور جلسه هفتگی و یک بخش دیگرتولد اولین سال رهایی مرزبان گرامی مسافرمیثم است. دستورجلسه در مورد حرمت کنگره۶۰، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟

هرساختاری و هرمجموعه‌ای حتی یک خانواده، یک قوانین و حرمت دارد و اگر رعایت نشود آن مجموعه به ناکجاآباد کشیده خواهدشد ولی زمانی که ساختار و مجموعه و خانواده حرمت و قوانین رعایت شود می‌توانند به آبادی برسند و ارتقاء پیدا کنند و به جایگاه خوبی برسند. حرمت کنگره۶۰ می‌گوید:دروغ نگویید،غیبت نکنید،تجسس نکنید،الفاظ ناشایست به کار نبرید،از اموال خود مراقبت کنید.

این حرمت که نوشته شده‌است و دومرتبه توسط نگهبان جلسه قرائت می‌شود فقط به علت این است که من انجام بدهم و هم در پیشرفت کنگره و هم خود من در صلح و آرامش قرار بگیرم. آقای مهندس می‌فرمایند که رابطه مالی در کنگره۶۰ نداشته باشید،رابطه خانوادگی و رابطه کاری نداشته باشید. زمانی که در کنگره افراد باهم دیگر آشنا می‌شوند و رابطه مالی داشته باشند و اگر نتوانند به‌موقع پولی را که باید پرداخت کنند باعث می‌شود که از کنگره فاصله بگیرند.

ما درکنگره۶۰ نباید پول به کسی قرض بدهیم و یا بگیریم و اگر یک زمان این کار انجام دادیم یعنی به معنای واقعی وجودی در من باشد که اگر یک زمانی یک درصد احتمال داشته باشد که پول من به من برنگردد هیچ آسیبی به من و یا به شخص موردنظر وارد نشود و اتفاقی بیافتد، مثلا اگر سفراولی برای گرفتن دارو پول کم داشت و مقداری از من قرض گرفت و هفته و جلسه بعد اگر نتوانست پول من را بدهد باعث می‌شود که نتواند به کنگره بیاید و سفرش خراب می‌شود.

اگر من این حرمت و قوانین را رعایت کنم و اجرایی کنم مطمئنا خودم در آرامش و صلح هستم و می‌توانم به درمان اعتیاد برسم.مورد دیگر این که بحث سیاسی نکنم،چرا؟چون ما با سیاست کاری نداریم و سیاستمدار نیستیم ممکن است از ارگان‌های مختلف مهمان بیاید و من مشکلات خودم را مطرح کنم و این وجه خوبی در کنگره۶۰ ندارد. خوشبختانه ما همه آگاه هستیم و رعایت می‌کنیم تا در آرامش باشیم و ارتقاء پیدا کنیم و بتوانیم این آموزش‌ها را بگیریم تا بتوانیم از زندگی خوبی برخوردار باشیم.
اما بخش دوم دستور جلسه تولد آقای میثم:

پیام تولد:
میثم عزیز!
《 برای شما آرزوی توفیق داریم و می‌دانیم توانایی انجام آن را دارید پس به حل مسائل بپردازید تا کلیدی باشد برای ادامه راه.》

برای همه ادامه راه خیلی مهم است که امیدوارم در مسیر باشید و ادامه بدهید که استاد امین در سی‌دی موسی۲ می‌فرمایند،فکر نکنید که من به رهایی و به درمان رسیده‌ام دیگر کار تمام است، اگر بخواهیم سرمست بشویم و به آموزش‌ها ادامه ندهیم مطمئنا باز برمی‌گردیم به تاریکی از یک نوع و یک شکل دیگر باشد. من این تولد را به آقا میثم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خدمتگزار خوبی باشد و به خواسته‌‌های خود برسد و در جایگاه‌های بالاتر قراربگیرد و ادامه‌دار باشد.

اعلام سفر مسافر میثم
آخرین آنتی ایکس:شیره،تریاک
روش درمان:دی اس تی
داروی درمان شربت oT
مدت سفر اول:۱۰ماه۵روز
ورزش والیبال
مدت رهایی:یک سال و۲ماه و۲۲روز

آرزوی مسافر: آرزو میکنم راهنمای عزیزم پهلوان بشود تا مسیر برای من هموار شود تا من هم پهلوان بشوم

سخنان مسافر میثم:
سلام دوستان میثم هستم یک مسافر.
خداوند را شکر می‌کنم که امروز این‌جا هستم و این روز عزیز را تجربه می‌کنم و امیدوارم که تک‌تک مسافران سفراولی این روز را تجربه کنند. ما درواقع این حال خوب و روزهای خوب و این زندگی قشنگ را مدیون آقای مهندس و خانواده محترمشان هستیم که این بستر را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم بیاییم این‌جا یک تولد نو در زندگی داشته باشیم.

روزی که من به کنگره آمدم با حال خراب و با منیت بالا و افکار پریشان و کلا دگرگون بودم ولی امروز برمی‌گردم به آن روزها نگاه می‌کنم و الان را نگاه می‌کنم، دیدم نسبت به به زندگی، مسائل روزمره، کار و اجتماع و خانواده همه‌چیز عوض شده‌است و خیلی خوشحالم و همه این‌ها را مدیون کنگره هستم و از راهنمای خودم خیلی تشکر می‌کنم و امیدوارم با خدمت کردن جبران کنم. ما در کنگره یک زندگی و یک حال خوبی را به دست می‌آوردیم که ارزشمند است که با هیچ قیمتی نمی‌توان بدست‌آورد و امیدوارم همه به تک‌تک خواسته‌ها برسید.

 

نگارش متن:مسافر علی(لژیون‌هفتم)
عکاس:همسفر ناصر(لژیون پنجم)
تنظیم وارسال:مسافر رمضان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .