English Version
English

حریم امن

حریم امن

چهردهمین جلسه از دور دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰ نمایندگی آزادشهر با استادی راهنما مسافر وحید، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه "حرمت کنگره۶۰ - چرا روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟"در روز پنج شنبه مورخ 7 تیر ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان وحید هستم یک مسافر.

شاکر خداوند هستم که یک بار دیگر به من فرصت داد تا این جایگاه را تجربه بکنم. ممنون و سپاسگزار تمامی افرادی هستم که به نحوی در برپایی این نمایندگی سهیم بودند.
در مورد دستور جلسه باید گفت که : یکی از دلایلی که امروز اینجا نمایندگی شده و ما امروز زیر سقف جلسه برگزار می‌کنیم، رعایت و احترام به حرمت های کنگره است.
امروز اینجا افرادی را می‌بینم که همگی در راه آموزش کنگره بوده و حرمت هارا رعایت می‌کردند.
اوایل برای من هم جای سوال داشت که چرا باید این موارد رعایت بشود ؟ چرا نباید پول قرض بدهیم ؟ چرا نباید بیرون از کنگره ارتباط داشته باشیم ؟
به نظر من وقتی شخصی، وارد مکان جدید می‌شود، باید قوانین آن مکان را بداند و اجرا بکند. مسئله اصلی ما بای اجرا حرمت‌ها، فرمانبرداری است. من همیشه به خودم می‌گویم: تمامی دستور جلسات برای شخص من است. یعنی می‌خواهد به من گوشزد کند که موارد جدید برای آموزش وجود دارد. به من ارتباطی ندارد که چه کسی رعایت می‌کند یا رعایت نمی‌کند! من باید کار درست را انجام بدهم. تمامی مواردی که در حرمت های کنگره و قوانین بیان شده فقط و فقط برای راحتی و آسایش من هنگام حضور در کنگره است.
اگر من به کسی پولی را قرض بدهم و در آینده آن شخص بخاطر ناتوانی پرداخت آن پول به کنگره نیاید، مقصر درمان نشدن و رفتن آن شخص من هستم که حرمت را رعایت نکردم. این کار، عمل به ظاهر نیک است. یعنی عملی که به خیر ختم نخواهد شد. خیلی ها رعایت نکردند و عواقبش را دیدند و تمامی کسانی که رعایت کردند نتیجه حرمت نگه داری را مشاهده کردند.

اگر این موارد رعایت بشود، ما می‌توانیم سالیان دراز در کنار یکدیگر در کنگره باشیم و این امانت بزرگ را به دست نسل بعدی بسپاریم.
امیدوارم که با رعایت حرمت ها همه‌ی ما در مسیر روشنایی قرار بگیریم.

 

تهیه گزارش و ارسال : مسافر علی لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .