English Version
English

حرمت کنگره درواقع برای رهجو تأمین امنیت می‌کند.

حرمت کنگره درواقع برای رهجو تأمین امنیت می‌کند.

یازدهمین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی قائم‌شهر، با استادی مرزبان محترم مسافر بهمن، نگهبانی مسافر جلال و دبیری مسافر یوسف با دستور جلسه « حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه‌ی کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» پنج‌شنبه 7 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان بهمن هستم یک مسافر. دستور جلسه امروز حرمت کنگره 60 هست. همه‌ی ما می‌دانیم که هر سازمانی، چه دولتی، چه خصوصی چارچوبی به نام قانون دارند که همه متکی به آن قانون هستند، اما علاوه بر این، ‌همه‌ی آنها یک دستورالعمل، اساس‌نامه یا آیین‌نامه دارند که جزء قوانین داخلی آنها است و در جهت تأمین منافع آن‌ها تنظیم‌شده است. در کنگره 60 هم به همین صورت است، حرمت کنگره درواقع برای رهجو تأمین امنیت می‌کند. به این صورت که یک مصرف‌کننده با آسیب‌های روحی و جسمی زیاد وارد کنگره می‌شود که حاصل آن آسیب‌ها چیزی جزء درد و رنج، ترس و حقارت برای مصرف‌کننده‌ها و خانواده‌هایشان نیست. بر این اساس جناب مهندس به‌گونه‌ای حرمت کنگره را بناکرده است که رهجو با امنیت و آرامش کامل به درمان خود فکر کند.

واژه‌ی حرمت در لغت‌نامه‌های دهخدا و گلستان سه معنی مرتبط دارد که آقای مهندس در حرمت کنگره بر این سه معنی تکیه کرده است. اول "حرام"، دوم "احترام" و سومین معنی آن "واجب" است. کارهایی که نیابد انجام شود، کارهایی که انجام آن‌ها واجب است و درنهایت احترامی که در کنگره باید قائل شویم. در شروع حرمت می‌گوید که کنگره مکان مقدس و امنی است که هرکس با ورود به این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید. در ادامه درباره‌ی ممنوع بودن دروغ گفتن می‌گوید. هر کس که به این مکان می‌آید باید صداقت و راستی در خانواده و در جامعه را سرلوحه‌ی کار قرار دهد. موضوع بعدی سرزنش کردن است که یکی از بدترین عمل‌ها می باشد. به‌عنوان‌مثال، زمانی که شما درباره‌ی یکی از همسایه‌های خود صحبت می‌کنید و روز بعد او را می‌بینید فکر می‌کنید که حرف‌های شما به گوش او رسیده است و احساس بدی را دریافت می‌کنید؛ بنابراین ما در کنگره سرزنش کردن و غیبت کردن هم نداریم. ما در کنگره صحبت کسی را قطع نمی‌کنیم و بدون اجازه حرف نمی‌زنیم. باید لباس منظم و پاکیزه بپوشیم، با پیراهن سفید، شلوار مناسب، کفش تمیز و ترجیحاً از عطر یا ادکلن استفاده می‌کنیم.
در ادامه می‌گوید که "حریم فوق ذکر را محترم بشمارید" معنی "احترام" آن در این قسمت مشاهده می‌شود و در بعد از آن می‌گوید "بر همه‌ی مسئولین واجب است که از اعمالی که در بالا گفته‌شده جلوگیری کنند" که در این قسمت معنی سوم یعنی "واجب" دیده می‌شود. البته حرمت معنی‌های دیگری هم دارد که ما با آنها فعلاً کاری نداریم. من خودم حرمت کنگره 60 را نوشته‌ام و تأثیر بسیار خوبی از این کار دریافت کردم. در صفحه‌ی اول دفتر با خط خوش آن را بنویسید تا در ذهنتان نقش ببندد. ممنون که با سکوتتان به صحبت‌های من گوش کردید.
تایپ و ارسال: مسافر احسان لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .