English Version
English

قوانین کنگره باعث می‌شود کار ما درست‌تر پیش برود

قوانین کنگره باعث می‌شود کار ما درست‌تر پیش برود

جلسه چهارم از دور بیستم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی بیستون کرمانشاه به استادی پهلوان محترم مسافراحمد، نگهبانی مسافر سهراب و دبیری مسافر پیمان با دستور جلسه << حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی  در کنگره ممنوع است ؟>> و تولد پنجمین سال و آزاد مردی راهنمای محترم مسافر قدرت در روز پنجشنبه مورخ 7 تیر ماه ۱۴۰۳  رأس ساعت 16:30 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم از شما دوستان آموزش بگیرم ، خیلی خوشحالم در جمع شما عزیزان هستم. همانطور که می‌دانید جلسه امروز دو قسمتی است : 1- قسمت اول : در مورد دستور جلسه سالیانه ، حرمت کنگره ۶۰ است، چرا رابطه کاری و خانوادگی در خارج از کنگره ممنوع می‌باشد، در جلسه روز یکشنبه به خوبی در مورد دستور جلسه صحبت شده است و به خاطر اهمیتی که حرمت کنگره ۶۰ دارد دو بار در جلسه خوانده می‌شود. در کنگره حرمت و قوانین نوشته و نانوشته داریم ، یک مصرف کننده ماده مخدر قبل از اینکه وارد کنگره بشود تخریب‌های داشته است و یک طایفه را به هم ریخته است و وقتی وارد کنگره می‌شود باید مسیرش نسبت به مسیری که در زمان مصرف مواد مخدر داشته است باید تغییر کند. هر موسسه و سازمان یک قوانین دارد، در کنگره ۶۰ خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های جناب مهندس این حرمت‌ها به خوبی نوشته شده است و باید تک تک ما آنها را رعایت کنیم، حرمت‌هایی که در کنگره هست در هیچ جای جهان نمونه آن را نمی‌توانید پیدا کنید و حتی در هیچ دانشگاهی این آموزش‌های کنگره نیست، دستور جلسه خیلی مهم است، طبق تجربه‌ای که دارم اگر هر شخصی که وارد کنگره می‌شود حرمت کنگره 60 را رعایت کند مطمئناً یکی از خدمتگزاران راستین در کنگره ، در خانواده با انضباط و با محبت و حتی در محل کار هم موفق خواهد .

یکی از حرمت ها در کنگره قسم نخوردن است و این را کنگره به من آموزش داده است که قسم خوردن کار بسیار زشتی است، کار کنگره بر مبنای صداقت است و هیچ نیازی به قسم خوردن نیست راهنما حرف ما را قبول می‌کند و نیازی به قسم خوردن نیست ،هر حرفی که در کنگره زده می‌شود مبنایش راست و درست است. بحث سیاسی در کنگره نداریم و اگر هر کسی برداشتی دارد در چهارچوب کنگره باید داشته باشد، غیبت کردن در کنگره نداریم . باید یک تعریفی از معرفت ، عدالت و عمل عمل سالم یاد بگیریم : معرفت یعنی شناخت ، آگاهی ، دانایی و آموزش ، ما هر کاری بخواهیم انجام بدهیم باید یک شناخت و آگاهی در مورد آن داشته باشیم تا بتوانیم عمل سالم را انجام بدهیم و در نهایت عدالت انجام می شود. ما یک جهان‌بینی کاربردی و دانایی موثر در کنگره داریم یعنی اجرا کردن آن دانایی ، وقتی من یک سفر دومی که سیگار مصرف می‌کند و آن را دبیر جلسه می‌گذارم و یک سفر دومی که مواد مصرف می‌کنند را استاد میگزارم عملی به ظاهر نیک انجان داده ام. هرکس در هر جایگاهی هست باید عمل سالم را انجام بدهد من معرفت در مورد آن شخص را به دست می آورم و عمل سالم را انجام می‌دهم و عدالت را از انجام می دهم.
مطمئناً قوانین کنگره باعث می‌شود کار ما درست‌تر پیش برود، هر چقدر بتوانیم قوانین و حرمت‌ها را رعایت کنیم مطمئناً زندگی ما با تعادل‌تر خواهد شد . ما باید زحمات عزیزانی که اینجا خدمت کردند و شعبه را به این حد رسانده اند نباید زحمت آن را به باد بدهیم و سفرمان را به خوبی انجام بدهیم، اگر ایرادی در گذشته بوده است آن را برطرف کنیم . امیدوارم که در آزمونی که در پیش است دوستان قبول شوند انشالله در این آزمون چندین نفر قبولی داشته باشیم .

در مورد قسمت دوم دستور جلسه که تولد آقا قدرت است، این روز زیبا و قشنگ را به آقا قدرت، به همسفر محترمش خانم فاطمه،آقا شعیب ، عروس محترمش ،در راس به جناب مهندس و خانم آنی و کلیه اعضای نمایندگی بیستون، سنقر و اسلام آبادغرب تبریک عرض می‌کنم، به مردم مناطقی که در اسلام آباد غرب، کرند غرب ، قصر‌ شیرین، سرپل ذهاب باید تبریک بگوییم ،که یک مسافری که یک روز پسرش را در کنگره می‌آورد و خودش نقاب بزرگی زده بود و نقش آدم سالم را بازی می‌کرد و قیافه آن از هر مصرف کننده مواد مخدر مصرف کننده‌تر بودو هر چقدر که به ما می‌گفت قلبم درد میکند و فنر گذاشته‌ام باور نمی‌کردم یک همسفر خوب و همسفری خوبی که داشتند توانست با ایمان قلبی طی چند سال آمدن و رفتن در کنگره توانست پسر و همسرش را به درمان برساند ،در تمام ناامیدی امید داشت، صبوری کرد یک روز که همراه پسرش به کنگره آمده بود در کنگره یک معرکه‌ای گرفته بود و قیافه ایشان از تابلو تابلوتر بود و هر وقت به ایشان می‌گفتیم که به کنگره بیاید ایشان می‌گفت الان پیش فلان پهلوان بودم، تا اینکه با هر سیاستی  پنج شش نفری دور آن را گرفتیم و به زور ایشان را در جلسه تازه واردین گذاشتیم و چقدر خداوند ایشان را دوست داشت که اذن در آن روز صادر شد که به کنگره بیاید و در نهایت به درمان برسد ،آقا قدرت تخریب‌های زیادی داشت و با اینکه جایگاهی در بیرون از کنگره داشت ولی در کنگره به راهنمایش احترام می‌گذاشت و به واسطه تخریب‌هایی که داشت هر روز یک چکش به ایشان می‌زدم و در اواخر سفر اول به جایی رسیده بود که به جای چکش به ایشان پتک می‌زدم.ایشان درسفر اول خدمتگزار بود جدا اینکه سفر خوبی را انجام داد و روی جسم روان و جهان بینی خود کار کرد و به رهایی رسید ، در سفر دوم تمام جایگاه‌ها ی خدمتی را گذراند الان هم ایجنت شعبه اسلام آباد غرب است، مجدداً با آقاقدرت تبریک می‌گویم و امیدوارم که آن مثلث کنگره ۶۰ معرفت ،عدالت و عمل سالمی که هست آن را به خوبی انجام بدهیم .

صحبت های مسافر قدرت :

از همه اعضای کنگره ۶۰ نمایندگی بیستون کرمانشاه تشکر می‌کنم و این روز قشنگ را برای همه عزیزان آرزو می‌کنم. هر تولد یک پیام دارد و این امید را به همه مسافران می‌دهد که وقتی من توانستم و اعتیاد را شکست دادم  بقیه هم می‌توانند غول هزار سر اعتیاد را شکست دهند. من به عنوان کسی که بخواهد سفر کند وارد کنگره نشدم. ولی کسی که اذنش صادر شده باشد و وارد کنگره شده باشد، می‌تواند به عنوان رهجو سفر کند و به آرامش و آسایش و درمان برسد. من به عنوان همسفر وارد کنگره شدم و هرچه آقا مهرداد به من پیام می‌داد، قبول نمی‌کردم. یک روز که آقای خدامی به نمایندگی کرمانشاه آمده بودند، از من خواسته شد که داخل بیایم و با ورودم در کنگره ماندگار شدم.
آن روز از من خواسته شد که به عنوان یک تازه وارد خودم را معرفی کنم، در حالی که من قصد سفر نداشتم و این مصداق همان سخن است که باید اذن فرد صادر شده باشد. آن زمان من داروهای بسیار زیادی را مصرف میکردم و چند نوع بیماری داشتم و همیشه از خدا می‌خواستم کاری کند که از دست بیماری و این داروها رها شوم و منی که هیچ قصدی برای درمان نداشتم، در آن جلسه که گفته شد ایستادم و خودم را علی رغم میل قلبی‌ام، به عنوان تازه وارد معرفی کردم و آن لحظه برق شوق را در چشمان آقا مهرداد راهنمای عزیزم دیدم و بابت تمام زحمات ایشان و پیام‌هایی که به من دادند تشکر می‌کنم و این زحمات و محبت ایشان باعث شد که من در کنگره ماندگار شوم و از ایشان بسیار سپاسگزارم که زمانی که سه ماه سفر بودم به من خدمت دادند و همین باعث شد که سفر خودم را با گوش به فرمان بودن و با حال خوب به پایان برسانم.

و در ادامه در نمایندگی کرمانشاه و لژیون اسلام آباد غرب که بذر آن را آقا مهرداد کاشته بودند، در حال خدمت هستم. در پایان از همسفرم که مرا در طول سفرم رها نکرد و در این راه به من کمک کرد تشکر می‌کنم.

تهیه ، تنظیم ،عکس و ارسال :واحد سایت مسافران نمایندگی بیستون کرمانشاه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .