English Version
English

قانونی برای همه رهجویان کنگره 60

قانونی برای همه رهجویان کنگره 60

اولین جلسه از دور چهاردهم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران نمایندگی گرگان با استادی مسافر جواد و نگهبانی مسافر موسی و دبیری مسافر امیر با دستور جلسه " حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" روز پنجشنبه 7 تیرماه 1403 راس ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان جواد هستم یک مسافر، ابتدا خداوند را شاکر و سپاسگزارم که این فرصت را دوباره به من داد تا در کنگره حضور داشته باشم، همچنین از جناب مهندس و خانواده محترم ایشان تشکر می کنم که این بستر را فراهم کردند تا افرادی مانند من در اینجا آموزش بگیرند و به آرامش برسند ،از راهنمای  لژیون نهم آقا غلامرضا و از دبیر و نگهبان محترم که به من اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم تشکر می کنم و به ایجنت نمایندگی هم قسمت همسفران و هم مسافران و مرزبانان محترم  و همه خدمتگزاران عزیز خدا قوت و خسته نباشید عرض می کنم.

دستور جلسه " حرمت کنگره 60" می باشد، به گذشته و زمان مصرف خودم که نگاه میکنم می بینم که به واسطه مصرف مواد، درون تاریکی قرار داشتم و به خودم و خانواده و اطرافیان تخریبهای زیادی وارد کردم که همه آنها باعث شد از آرامش و حس و حال خوب دور شوم. برای اینکه از اعتیاد خلاص شویم شاید من و خیلی های دیگر به جاهای مختلفی رفته باشیم ولی مکان امنی را پیدا نکردیم،من باید از جناب مهندس به خاطر این مکان امنی که در اختیار من مسافر قرار داده است تشکر کنم.

در جلسات، حرمت کنگره 60 دوبار خوانده می شود یک بار در شروع جلسه و بار دوم در آخر جلسه، این نشان می دهد که حرمت کنگره60 از اهمیت بالایی برخوردار است. در این نوشتار گفته می شود که کنگره مکان مقدس و امنی می باشد و من برای اینکه به حال خوب و تعادل برسم و در نتیجه به درمان برسم نیازمند این بودم که یک فضا و مکان آرام و دور از حاشیه ای داشته باشم و کنگره دقیقا همان مکان است و من نیز در مقابل مسئولیتی دارم و اگر من و همه کسانی که در کنگره حضور پیدا می کنیم بتوانیم تمام قوانین و حرمتها را رعایت کنیم مطمعنا که به آن آرامش و حال خوشی که انتظار داریم خواهیم رسید.

وقتی به ما گفته می شود دروغ نگوییم والفاظ ناشایست به کار نبریم و رابطه مالی و کاری نداشته باشیم به خاطر این است که به حال خوش و به درمان برسیم تا در کنگره ماندگار شویم و بتوانیم به خود و به دیگران خدمت نماییم و دلیل اینکه می گویند به کسی پولی  قرض ندهیم به خاطر این است که اگر او نتوانست بدهی خود را پرداخت کند هم حال من خراب می شود و هم اینکه شخص از کنگره دور خواهد شد. شاید در بیرون از کنگره من با دوستان خود از الفاظی استفاده می کنم که هیچ جایی در کنگره ندارند و نمی توانم با همان طرزگفتار درون کنگره با دیگران سخن بگویم و در مورد لباس پوشیدن هم همینطور است من بیرون از کنگره با هر پوششی ظاهر شوم به خودم مربوط است ولی درون کنگره باید از پوشش مناسب استفاده کنم چون جزئی از قوانین است و این قانون برای همه رهجویان صدق می کند چه همسفران و چه مسافران و رعایت این قوانین است که مارا به سمت درمان و صراط مستقیم و حال خوش هدایت می کند و نظم ما باعث می شود که نه به دیگران آسیبی برسانیم و نه به خودمان و اگر طبق گفته جناب مهندس عمل کنیم قطعا به حال خوش خواهیم رسید. از اینکه به حرفهای من گوش دادید از همه شما متشکرم.

ارسال: مسافر محمد

" پیروز و سربلند باشید"

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .