English Version
English

زمانی به آسایش و آرامش لازم می‌رسیم که از خط قرمزها و حرمت‌ها عبور نکنیم (نمایندگی یاس)

زمانی به آسایش و آرامش لازم می‌رسیم که از خط قرمزها و حرمت‌ها عبور نکنیم (نمایندگی یاس)

نهمین جلسه از دوره شصتم سری کارگاه‌های آموزشی - خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی یاس اصفهان، با استادی مسافر مریم، نگهبانی مسافر صدیقه و دبیری همسفر معصومه، با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» روز دوشنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مریم هستم یک مسافر
خداوند را بابت این جایگاه شاکر و سپاسگزارم. از راهنمای عزیزم خانم مرجان، خیلی ممنونم که به من اجازه خدمت در این جایگاه را دادند. موضوع دستورجلسه امروز در مورد حرمت کنگره ۶۰ است. در ابتدای حرمت خوانده می‌شود؛ کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر کس با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید. زمانی که وارد کنگره می‌شویم، بر ما واجب است که حتماً این حرمت‌ها را حفظ و رعایت کنیم. جناب مهندس بر اساس این حرمت‌ها توانسته‌اند کنگره را پایدار نگه دارند.
حرمت‌ها دو بار در جلسه عمومی خوانده می‌شوند، و خیلی مهم است که ما بتوانیم آنها را حفظ کنیم و به آسایش و آرامش برسیم. و زمانی به آسایش و آرامش لازم می‌رسیم که از خط قرمزها و حرمت‌ها عبور نکنیم.
قسمتی از متن حرمت این است؛ دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن، حرف یکدیگر را قطع نمودن، الفاظ ناشایست بیان کردن، در جلسه بدون اجازه سخن گفتن، بدون اطلاع و هماهنگی هرگونه پولی را دریافت و پرداخت کردن، بحث سیاسی نمودن، از لباس و پوشش نامناسب استفاده کردن، بدون مجوز راهنما تلفن دادن و تلفن گرفتن و یا هرگونه ارتباط بیرونی از کنگره برقرار نمودن، از موارد ضد ارزشی و ضد اخلاقی می‌باشد.
دروغ گفتن، مادر همه فسادها است. زمانی که بچه بودیم همیشه می‌گفتند؛ دروغگو دشمن خدا است، و کاری ضد ارزشی و ضد اخلاقی می‌باشد. وقتی دروغی می‌گوییم، باید به دنبال آن چندین دروغ دیگر هم بگوییم که دروغ اولی را پنهان کنیم، مانند تکه گوشتی که زیر رختخواب پنهانش می‌کنیم، اما بالاخره یک روز بوی تعفنش بالا می‌آید. اگر شخصی را سرزنش کنیم، باعث می‌شود که حال خودمان خراب شود و زمانی که ما خودمان حال خرابی داشته باشیم، قادر به ادامه یک زندگی سالم نخواهیم بود.
در کنگره تمامی این موارد جزء حرمت‌ها است. اگر می‌گویند افراد با لباس و پوشش مناسب وارد کنگره شوند، قطعا برای آسایش و امنیت خودمان است. مرزبانان محترم شعبه همیشه تذکر می‌دهند، که برای امنیت اتومبیل‌هایمان باید آن‌ها را در پارکینگ پارک کنیم، و اگر با تاکسی یا وسیله دیگری می‌آییم، ۵۰ متر قبل از کنگره پیاده شده و بعد وارد کنگره بشویم. اتومبیل خود را درب منزل همسایه‌ها پارک نکنیم و باعث آزار و اذیت دیگران نشویم. زمانی امنیت در کنگره برقرار می‌گردد که از این خط قرمزها عبور نکنیم.
اکنون حدود ۲۶ سال است که کنگره بر اساس همین حرمت‌ها پابرجا مانده است، اگر آن‌ها را رعایت نکنیم مسلماً دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و زندگی خودمان نیز رو به نابودی خواهد رفت.

تایپ: مسافر مریم، لژیون پنجم - نمایندگی یاس
ویرایش: مسافر نگین، لژیون هجدهم - نمایندگی یاس
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .