English Version
English

حرمت باعث امنیت می‌شود

حرمت باعث امنیت می‌شود

هشتمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی دکتر علیرضا (مبارکه)، با استادی راهنمای محترم مسافر میلاد، نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر مهرداد با دستور جلسه «حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ » در روز پنج‌شنبه 7 تیرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱6 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان میلاد هستم یک مسافر، خداوند را شکر می‌کنم و از  ایجنت محترم شعبه سپاسگزارم که اجازه خدمت به من دادند تا آموزش بگیرم. در مورد دستور جلسه حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است. همان طور که همه ما می‌دانیم یکی از مهمترین و اصولی‌ترین نوشتارها حرمت کنگره است. با تفکر متوجه می‌شویم اگر حرمت‌ها نبود این کنگره با این عظمت، بزرگی و نظم وجود نداشت و نمی‌توانست به حرکت خود ادامه دهد. حرمت باعث امنیت می‌شود.

وقتی حرمت خوانده می‌شود ما را ملزم به یک سری اصول می‌کند و خوب می‌دانیم که اگر رعایت نکنیم ممکن است از مسیر کنگره منحرف شویم. وظیفه تک‌تک ما این است که حریم و حرمت کنگره را حراست کنیم. باید تمام سعی و تلاشمان را انجام دهیم تا حرمت‌ها را به درستی به دیگران انتقال دهیم. این نوشتارها یک شخصیت جدیدی به من می‌دهد و با رعایت کردن آنها احترامی که قرار است به من گذاشته شود در این صفحه نهفته است. حرمت به من می‌گوید به کسی دروغ نگو، چون اگر متوجه شود به تو دیگر احترام نمی‌گذارد.

وقتی دو نفر در یک جمع صحبت می‌کنند باید خیلی مواظب باشیم و وسط حرف آنها نپریم، این‌ها به ظاهر چیزهای پیش پا افتاده‌ای هستند، ولی آن چیزی که به انسان شخصیت می‌دهد و می‌تواند آن را به پیشرفت و رشد برساند حرمت کنگره است. این دستور جلسه هم مثل بقیه دستور جلسه‌ها در دو سطح مورد بررسی قرار میگیرد، سطح درونی و بیرونی. سطح درونی حرمت کنگره است که توسط نگهبان جلسه دو بار خوانده می‌شود و تمام اعضاء موظف هستند که آنها را اجرا کنند. سطح بیرونی که رابطه کاری، مالی و خانوادگی است. بسیار انسان‌هایی بوده‌اند که با رعایت نکردن حرمت کنگره۶۰ از مسیر خارج شده‌اند و ضربه‌های بسیار سنگینی را خورده‌اند. استاد امین می‌فرمایند: اگر چه تمام افراد کنگره۶۰ بهترین شرایط و امکانات را دارند ولی وجود حرمت کنگره ۶۰ باعث می‌شود که ما حتی از خواسته‌های معقول خود بگذریم و این چیزی جز توانایی و قدرت بچه‌های کنگره ۶۰ نیست.
تایپ: مسافر محمد
عکس: مسافر ابراهیم
تنظیم و ارسال: مسافر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .