English Version
English

در چهارچوب قوانین می‌توانیم به سرمنزل مقصود برسیم

در چهارچوب قوانین می‌توانیم به سرمنزل مقصود برسیم

سلام دوستان شیما هستم یک همسفر
چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟ ده موردی که در نوشتار حرمت کنگره و چهارده قانونی که برای ما قرائت می‌شود هر یک دلایل قانع‌کننده‌ای برای خود دارند. مسئله دیگری که در خور توجه است این که حرمت کنگره دو بار در هر جلسه خوانده می‌شود. این امر تأکیدی برای حرمت و احترام است. کنگره مکانی بسیار مقدس و پاک است؛ زیرا کارش نجات انسان‌ها از تباهی و پلیدی و زوال و ضدارزش‌ها است.

برای برقراری هر نوع ارتباطی باید در کنگره آموزش دید و حد و اندازه آن را دانست؛ زیرا نمی‌شود با کسی رابطه نداشت پس حد و اندازه‌اش را کنگره به ما یاد می‌دهد. اینجا است که ما از یک نوع زندگی سالم و تقریباً بدون دردسری برخوردار خواهیم بود. اگر به ما گفته می‌شود دو فامیل نباید در یک لژیون بنشینند به‌خاطر آن است که رهجو راحت و بدون واهمه بتواند حرف خود را به راهنم بزند وگرنه مجبور می‌شود که پنهان‌کاری کند و در نتیجه مشکلش حل نمی‌شود یا به درازا کشیده خواهد شد.

در مورد رابطه کاری نیز ممکن است یک سفر اولی بیکار باشد و یک سفر دومی او را سرکار ببرد آن زمان است که به‌جای راهنمایی گرفتن از راهنما از سفر دومی راهنمایی می‌گیرد و سفر هر دو خراب می‌شود. تجربه نشان داده کسانی که حرمت‌ها را رعایت نکرده‌اند به طور خودکار از سیستم خارج می‌شوند؛ پس بهتر است ما در مسیر ارزش‌ها قرار بگیریم و این مسیر چیزی جز تزکیه نفس نیست. کنگـــره برای کسی امن است که به حرمت و قوانین احترام بگذارد در غیر این صورت برایش امنیتی نخواهد داشت و ما در چهارچوب قوانین می‌توانیم به سرمنزل مقصود برسیم اگر من به سیستم کنگره ۶۰ احترام بگذارم کنگره هم به من احترام خواهد گذاشت و رهایی و آرامش را به من هدیه خواهد داد

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر
حرمت کنگره ۶۰، رابطه کاری، مالی و خانوادگی ممنوع است. وقتی که در جلسات حرمت کنگره ۶۰ دو بار خوانده می‌شود ما در کنگره باید احترام بگذاریم به تک تک کلمه هایش و قوانین را اجرا کنیم من زمانی که وارد کنگره شدم، وقتی که این پیام را می‌خواندند با خودم می‌گفتم منظورشان چیست؟ بعد چند جلسه وقتی خودم را پیدا کردم دیدم همه به این قوانین احترام می‌گذارند.

در کل حرمت یعنی احترام گذاشتن به همه هستی و به طبیعت، اگر به قوانین کنگره احترام بگذاریم ما به آرامش وآسایش می‌رسیم کنگره میگوید: با سفر اولی رفت آمد نکن یا پولی از هم دریافت نکنید ممکن است سفر شما را خراب کند ما میخواهیم در کمال آرامش و فراغت اعتیاد خود را درمان کنیم؛ پس از سفر دوم به ادامه آموزش‌ها و خدمت به خود بپردازیم. ما می‌خواهیم با خیال راحت و بدون اضطراب به کنگره بیاییم و با کسی خرده‌حساب نداشته باشیم

سلام دوستان زهرا داننده هستم یک همسفر
حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی ممنوع است؟ حرمت؛ یعنی احترام گذاشتن و احترام گذاشتن؛ یعنی رعایت قوانین و مقررات است. در جلسه عمومی کنگره ۶۰ در ابتدا حرمت کنگره ۶۰ چیست خوانده می‌شود که کنگره مکان مقدسی است. تا زمانیکه به حرمت کنگره توجه کنیم، قوانین کنگره را رعایت کنیم و در راستای کنگره حرکت کنیم باعث حفظ ساختار کنگره هستیم؛ ولی اگر در جهت خلاف کنگره عمل کنیم در وهله اول قانون شکنی کردیم و چیزی جز تخریب برای ما به همراه ندارد و سبب خروج ما از سیستم می‌شود.

پس بهتر است در مسیر ارزش و آموزش و تزکیه قرار بگیریم تا ما را از هدف اصلی که همان درمان اعتیاد است دور نکند و یکی از قوانین و حرمت کنگره عدم رابطه کاری، مالی و خانوادگی است. هرگونه ارائه و خدمات و کمک به سفر اولی یا سفر دومی ما را از چارچوب کنگره خارج می‌کند و از رسیدن به سر منزل مقصود دور می کند و اگر تمام انسان ها مسیر درست زیستن را بیاموزند و بدانند هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی کند و به خداوند و دیگران مسئولیت سپردن یعنی سلب مسئولیت از خویشتن خویش؛ پس محبت و دوستی بیش از حد باعث دور شدن از هدف اصلی می‌شود و بهایش برای سفر اولی و سفر دومی بسیار سنگین است، پس مراقب محیط امن کنگره باشیم.

تایپ: همسفران لژیون پنجم
رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر منیر (لژیون پنجم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون ششم)
نمایندگی همسفران شمس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .