English Version
English

اولویت کنگره درمان خانواده‌ها و انتقال آگاهی به آن‌ها است

اولویت کنگره درمان خانواده‌ها و انتقال آگاهی به آن‌ها است

دوازدهمین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران آقا، نمایندگی شادآباد؛ به استادی همسفر حمیدرضا، نگهبانی همسفر حسین و دبیری همسفر مهدی؛ با دستور جلسه "حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" پنجشنبه 7 تیرماه ۱۴۰3، ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حمیدرضا هستم همسفر. خوشحال هستم که امروز در این جایگاه قرارگرفته‌ام و می‌توانم خدمت کنم.
مدتی بعدازاینکه ما در قالب یک مسافر یا همسفر وارد کنگره می‌شویم و کمی آموزش دریافت می‌کنیم، متوجه می‌شویم که برای رسیدن به هدف خودمان باید سفر کنیم؛ سفری از تاریکی به روشنایی، از قهر به مهر، از ظلمت به نور، از نفرت به عشق.
اولویت ما سفر کردن و حل مشکلاتی است که نتیجه عدم آگاهی‌ها هستند. اگر طی سفر خودمان بخواهیم با اعضای کنگره ۶۰  رابطه کاری، مالی و یا خانوادگی برقرار کنیم، از اولویت خودمان که یادگیری و سفر کردن است، جا می‌مانیم.
اولویت کنگره درمان خانواده‌ها و انتقال آگاهی به آن‌ها است تا بتوانند مشکلات و گره‌های خودشان را حل کنند. اگر ما روابط خارج از حرمت برقرار کنیم، باعث می‌شود از مسیر خارج شویم.
بیماری اعتیاد؛ یک بیماری چندبعدی است و نمی‌توان با یک روز یا یک ماه آموزش، آن را درمان کرد. پس هر فردی در کنگره ۶۰ باید با تمام توان به یادگیری بپردازد و با برقراری روابط خارج از حرمت، اولویت کنگره را فراموش نکند.
تمام خدمتگزاران کنگره مانند ایجنت، راهنما، مرزبان و تمام کسانی که جایگاهی دارند، زمانی که خودشان حرمت‌ها را رعایت کنند، این موضوع به‌صورت سلسه‌وار به تازه واردین منتقل می‌شود و آن‌ها هم حرمت را رعایت خواهند کرد.
ما باید تمام تلاشمان را برای رعایت حرمت‌ها به کار بگیریم تا از هدف اصلی دور نشویم؛ در باب این موضوع این پیام را یادآوری می‌کنم که می‌گوید: من آب میاورم، تو آن‌قدر بنوش تا سیراب شوی نه زیرآب.
امیدوارم تمام خانواده‌ها به آن تعادل مطلوب و سیراب شدن برسند.
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از شما تشکر می‌کنم..

تایپ و ویراستاری: همسفر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .