English Version
English

هر مکانی حرمتی دارد

هر مکانی حرمتی دارد

چهارمین جلسه از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ خیام نیشابوری، در روزهای یکشنبه با استادی راهنما مسافر محمد و نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره 60 ممنوع است »  در تاریخ 3 تیر ۱۴۰۳ ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم مسافر،از اقای نگهبان و دبیر تشکر میکنم که امروز اجازه دادن در این جایگاه خدمت کنم و همچنین تشکر میکنم از ایجنت شعبه خیام و تمام خدمت گذاران که خدمت میکنند، خدمت در کنگره ۶۰ بالاو پایین دارد. همانطور که مشکلات انسان را صیقل می‌دهد با تزکیه و پالایش  خدمتگزاران هم صیقل داده میشوند و اگر خدمتگزاران در این مسیر خویشتن دار باشند مورد رحمت خداوند قرار خواهند گرفت و ثواب آن به جسم و جان، روح و روان انها برمیگردد.  وعده خداوند دروغ نیست‌. همه ما باید همانطور که شعب کنگره درحال پیشرفت است. ماهم رو به جلو حرکت کنیم و اطمینان داشته باشیم که خداوند اینها را مشاهده میکند، در کتاب ۶۰ درجه زیر صفر در بالای صفحه نوشته شده، آیا نمی‌دانید که خداوند میبیند؟ هرگونه ما تفکر کنیم و عمل کنیم خداوند می‌بیند و همه ما باید خوشحال باشیم که مرتب و منظم اینجا آمده ایم و آموزش میگیریم. همین لحظه که ما در این مکان نشسته ایم و در حال آموزش گرفتن هستیم، خیلی از انسان ها درحال تهیه مواد و یا مصرف مواد هستن، شاید هم به خاطر مصرف بیش از حد مواد اور دز کرده اند و خیلی از انسان ها هم خمار هستن، ما هم انسان هستیم، آنها هم همینطور، اما دلیل حضور ما اینجا، راز های پشت پرده هست، که ما دقیقا از آن خبری نداریم. پس قدردان خدمتگزاران در کنگره ۶۰ باشید و ما باید به گونه ای عمل کنیم که باعث دلسرد شدن خدمتگزاران نشویم. دستور جلسه امروز حرمت در کنگره ۶۰ است، هر مکانی حرمت های دارد یا نباید وارد آن مکان شوید یا اگر وارد شدید باید حرمت های آن را حفظ کنید. تنها نوشتاری که در کنگره دوبار خوانده میشود حرمت های کنگره است به خاطر مهم بودن آن، کنگره مکان مقدس و امنی می باشد، یا نباید وارد کنگره شوید، یا اگر وارد شدید باید حرمت آن را حفظ کنید، من وقتی در شعبه الهیه مشهد سفر میکرد، هرچقدر به اطراف نگاه کردم نه منبر و نه محرابی در این مکان دیدم، با خودم گفتم در این مکان چه اتفاقی قرار است رخ بدهد، که به آن مقدس و امن می‌گویند. ولی بعد کم، کم و به مرور زمان متوجه شدم که دلیل نامگذاری این مکان به عنوان امن و مقدس چه هست. دلیل اول اینکه در این مکان افرادی حضور دارند که بدترین نوع تاریکی ها را تجربه کرده اند. به چه دلیل بالاترین و بدترین تاریکی؟به این خاطر که فرد مصرف کننده وقتی که خمار باشد برای رساندن مواد به بدنش و به تعادل رسیدن امکان دارد دست به هر کار ضد ارزشی بزند. و این مطلب را در گوشه ی ذهنتان داشته باشید که همه ی ما در دنیای تاریکی ها شبیه به هم هستیم و من هم اگر خمار باشم دست به هر کار ضد ارزشی می زنم پس حق نداریم در این زمینه یکدیگر را قضاوت کنیم. در این مکان افرادی هستند که بارها بارها دلشان شکسته است ولی به دلیل اینکه دستمان زیر سنگ بود هیچ دفاعی از خودمان نمی توانستیم انجام دهیم. در دنیای تاریکی ها بی احترامی های زیادی به ما شده،  تهمت های زیادی به ما زده شد. در یک محله اگر دزدی انجام گرفت، سراغ اولین نفراتی که برای بازجویی می رفتند. افراد مصرف کننده آن محله بود. خب این افراد با این مشخصات که ذکر کردم در این مکان می‌خواهند به درمان برسند. از دنیای تاریکی بیرون بیایند، کارهای ضدارزشی را کنار بگذارند و به زندگی برگردند. پس در این مکان مقدس است.
درمان کی اتفاق می افتد؟زمانی که فرد مصرف کننده، مواد مصرف نکند، از لحاظ جسمی حالش خوب باشد و از لحاظ روانی هم دارای تعادل باشد. ما رهجوهای کنگره۶۰می توانیم با رعایت حرمت ها کنگره، کمک کنیم به افرادی که با هزار امید و ارزو پا به کنگره گذاشته اند تا بتوانند شخصیت و جسمشان را پس بگیرند. حرفم با سفر اولی ها است، بهترین جا را برای درمان انتخاب بگیرند. حرفم با سفر اولی ها است، بهترین جا را برای درمان انتخاب کرده اید،غمگین و ناراحت نباشید،با هرنوع مصرف مواد مخدر که پا به کنگره گذاشته ای، برای شما راه درمان وجود دارد.رسیدن به صحت و سلامتی چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روانی بستگی به تلاش و کوشش خودت دارد پس قدر کنگره را بدان و در این مسیر قدم هایت را محکم و استوار بردار و مطمئن باش که به درمان خواهی رسید. از همه شما دوستان که به حرف های من گوش کردید ممنون و متشکرم.

تایپ: مسافر امیر(لژیون هشتم)

بارگزاری: خدمتگزار سایت، مسافر محمد(لژیون سوم)

عکس: مسافر حسین (لژیون 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .