English Version
English

حرمت مجموعه‌ای از قوانین وباید و نبایدهای اجتماعی است

حرمت مجموعه‌ای از قوانین وباید و نبایدهای اجتماعی است

جلسه یازدهم از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60؛ نمایندگی زالپارس؛ با استادی مرزبان محترم مسافر اسماعیل و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر اکبر با دستور جلسه «حرمت کنگره 60،چرا رابطه کاری و مالی وخانوادگی در کنگره ممنوع است؟» پنجشنبه 07 تیرماه 1403 راس ساعت 16:00  آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان اسماعیل هستم یک مسافر
خداوند را سپاسگزارم که توفیق حضور در این جایگاه آموزش و خدمت را به من داد و تشکر می‌کنم از استاد بزرگوار خودم و ایجنت محترم بابت تمام آموزش‌هایی که به من دادند تا بتوانم امروز در این جایگاه حضور یابم.
در ابتدا تبریک عرض می‌کنم به رهایی‌های امروز که شکوفه‌های رسیده‌ای هستند که تبدیل به میوه می‌شوند وامیدوارم روزبه‌روز شاداب‌تر و با طراوت بیشتر رشد کنند و آموزش بگیرند.
دستور جلسه: حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟
همان‌طور که میدانیم حرمت مجموعه‌ای از قوانین وباید و نبایدهای اجتماعی است و در مجموعه کنگره هم حرمت‌هایی هست که باید رعایت شود. تازه واردین این را می‌پذیرند و در ادامه بکار می‌گیرند.



این قوانین 14 بند دارد که همه ملزم به رعایت آن هستیم و عمل به این قوانین، در پیدا کردن راه و رشد در این مسیر به ما بسیار کمک می‌کند. ساختار کنگره بسیار جالب و شاید بی‌نظیر است و البته قوانین و حرمت‌های کنگره نیز به همین مصداق حاوی آموزش‌های فراوانی است که برای درمان جسم و روان و جهان‌بینی ما کاملاً مفید و ضروری به نظر می‌رسند.
ما در کنگره 60 یاد می‌گیریم به قوانین و اساتید و خدمتگزاران احترام بگذاریم. باید قدردان و سپاسگزار زحمات آن‌ها باشیم. گفتار و کردار ما باید به‌گونه‌ای تغییر کند که خانواده و اطرافیان درک کنند که تأثیر کنگره و آموزش‌های آن به چه میزان بوده است.
می‌توان گفت که کنگره 60 یک دانشگاه علمی و کاربردی و مهارتی است که با توجه به میزان اثرگذاری و بازدهی آن بسیار موفق عمل نموده است. مسیر زندگی بسیار پرپیچ‌وخم و پر از سختی است و ما باید یاد بگیریم برای زندگی بهتر و آرام تر ملزم به رعایت قوانین باشیم. با طی مسافت زیادی به کنگره می رسیم و بعضاً مشاهده می‌شود که فرصت آموزش را باکار با گوشی موبایل از دست می‌دهیم. یا خارج شدن از جلسه قبل از اتمام آن‌یکی دیگر از مصادیق جدی نگرفتن حرمت‌هاست.
در هر ساختار اجتماعی، بی‌قانونی سبب اضمحلال واز بین رفتن نتایج مثبت آن مجموعه خواهد شد. مهندس دژاکام خود به این قوانین و حرمت‌ها پایبند هستند و توقع دارند همه ما نیز به آن عمل نماییم. البته جا دارد از تمام اساتید، راهنمایان و دیده‌بانان تشکر کنیم که از مال و وقت و خودشان گذر کرده‌اند تا ما در این مجموعه به آموزش، رهایی و آرامش برسیم.
قدر این حرمت‌ها را بدانیم تا اثر آن به زندگی فردی و اجتماعی ما بازگردد. در مورد همسفران نیز باید گفت: در نگاه اول برای کمک و همراهی مسافر به کنگره مراجعه می‌نمایند، ولی در ادامه درک می‌کنند که این حضور برای آموزش خودشان ضروری است. همسفران با گرفتاری‌های زیاد خانوادگی و شغلی در کنگره حضور پیدا می‌کنند و بهتر است فرزندان ما هم حتی اگر در حال تحصیل هستند، در این مسیر قرار گیرند تا اثر تربیتی خاص خود را دریافت کنند.
امیدوارم بتوانم از تجارب و مشارکت‌های دوستان بیشتر استفاده کنم و از همه شما ممنونم که به عرایض من توجه نمودید.

باتشکر از مرزبان کشیک مسافر اسماعیل و لژیون خدمتگزار لژیون یکم
راهنمای محترم مسافر حسین

گروه سایت نمایندگی زال پارس
عکس مرزبان خبری: مسافر قاسم
تایپ: مسافرعلی لژیون پنجم
ویراستاری: مسافر محسن لژیون اول
تنظیم خبر: مسافر جواد لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .