English Version
English

صلح و آرامش، معرفت، عدالت و عمل سالم در اینجا برقرار است

صلح و آرامش، معرفت، عدالت و عمل سالم در اینجا برقرار است

چهارمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60 ویژه همسفران آقا، نمایندگی ستارخان، به استادی راهنمای محترم همسفر محسن  ونگهبانی همسفر حسین ودبیری همسفر محمد با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» پنج‌شنبه7تیرماه ماه سال 1403 ، ساعت 14 آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه امروز کنگره 60، حریمی است یا بهتر بگویم مکان مقدسی است که رهایی و درمان تعادل را به بهترین شکل برای من، مسافرم و خانواده‌ام فراهم کرده است.
تمامی حرمت‌های کنگره شصت یعنی صراط مستقیم. حال چه نتیجه‌ای دارد و چرا به این مکان میگوییم مقدس؟
به خاطر اینکه صلح و آرامش، معرفت، عدالت و عمل سالم در اینجا برقرار است؛ یعنی همه‌چیز به‌صورت صلح  برقرار است و همگی باید از این حریم به بهترین شکل استفاده کنیم.
کسانی می‌توانند از این حریم نهایت استفاده را بکنند که تکلیفشان را خوب انجام دهند که می‌شود همین حضور به‌موقع، اول باید خود راهنما حضور به‌موقع داشته باشد تا بتواند به رهجویش چیزی بگوید، وقتی خودم حضور به‌موقع نداشته باشم حق این را ندارم تا به رهجوی خودم در صورت بی‌نظمی حرفی بزنم.

حرمت کنگره 60 اول می‌گوید: دروغ گفتن، دروغ اول به خود ما صدمه میزند بعد به خدا، چون دروغ‌گو دشمن خدا هست، دروغ دشمن جهل و ناآگاهی خودمان هست.
علم زندگی کردن در حرمت کنگره 60 هست، دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن، حرف یکدیگر را قطع نمودن، هرگونه پولی را دریافت و یا پرداخت کردن، بدون مجوز راهنما تلفن دادن و تلفن گرفتن، بحث سیاسی نمودن،  این مطالب خیلی مهم می‌باشند.
کسانی که تازه آمده‌اند قدر این مکان را  بدانند، اینجا مکان مقدسی هست، مکانی هست که تمام افرادی که ضد ارزش بودند در این مکان احیاء شده‌اند، اینجا کارخانه آدم سازی هست.
کسانی که دورانداختنی بودند در این مکان  دوباره احیاء شده‌اند، این یعنی این مکان، مکان مقدس، مکان صلح، مکان آرامش، مکان عدالت و مکان معرفت هست.
از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید متشکرم.

 

تایپ و خلاصه نویسی :همسفر علی لژیون سوم

عکس و تدوین:همسفر امیر لژیون چهارم

 

گروه سایت همسفران آقا شعبه ستارخان

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .