English Version
English

انسان با یک سری بدهی‌ها وارد این کره خاکی می‌شود

انسان با یک سری بدهی‌ها وارد این کره خاکی می‌شود

سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر

انسان با یک سری بدهی‌ها وارد این کره خاکی می‌شود ولی طبق فرمان آرشیو آن بسته و نامعلوم هست من فکر می‌کنم دلیل برآورده نشدن خواسته‌ها و حتی نیازهای انسان به این دلیل است که از داشته‌هایش به نحو احسن استفاده نکرده و یا به عبارتی انسان موجودی قدرنشناس است. آیا من به‌عنوان یک انسان از سلامتی که به من داده‌شده نهایت استفاده را می‌برم و سپاسگزار هستم یا اینکه با مصرف سیگار و افیون و الکل آن را نابود می‌کنم پس من اگر قدر داشته‌هایم را نمی‌دانم نباید از خداوند مطالبه کنم و توقع داشته باشم گشایش دیگری برای من اتفاق بیافته اما در مورد دستور جلسه هفتگی که حرمت هست، من خودم یکی از نکات نانوشته حرمت کنگره 60 در سفر اولم این بود که هیچ‌وقت به خودم اجازه نمی‌دادم جلوی راهنمایم سیگار بکشم و همین امر خودداری باعث شد بتوانم در سفرم موفق باشم.

صحبت های راهنمای محترم حسین یاراحمدی :

رعایت حرمت در کنگره ۶۰ بسیار مهم است . برای مثال دروغ گفتن خیلی به ضرر رهجو می باشد . همیشه مشکلات و مسائلی که در طول سفر برایتان بوجود می آید را با راهنما درمیان بگذارید .
سفر اولی ها نباید بیرون از کنگره ارتباط دوستی ، کاری و مالی داشته باشند ، زیرا از روی ناآگاهی امکان دارد از مواد با یکدیگر صحبت کنند و یا به یکدیگر سیگار تعارف کنند. مصرف سیگار بیماری های بیشتری از مواد برای ما بوجود می آورد.
بعد از ترک سیگار اشتهای شما بیشتر می شود و ممکن است باعث پرخوری شود و  باید در تغذیه به تعادل برسید تا بعد از ترک سیگار دچار مشکلات بیشتری مانند چاقی نشوید .

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .