English Version
English

حرمت از حریم به معنی حد و مرز می‌آید

حرمت از حریم به معنی حد و مرز می‌آید

جلسه هشتم لژیون سردار مسافران نمایندگی ملاصدرا با استادی مسافر رضا، نگهبانی راهنما مسافر محمد و دبیری  مسافر محمد در روز یک‌شنبه3تیرماه1403ساعت 15:30برگزار گردید.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان، رضا هستم یک مسافر و عضو لژیون  سردار

خدا را به خاطر عضویت در لژیون سردار و توفیق خدمت در این جایگاه شاکر و سپاسگزارم و از آقای مهندس نیز تشکر می‌کنم. همچنین از نگهبان، دبیر‌ و همه شما عزیزان کمال تشکر را دارم.
موضوع جلسه امروز، حرمت کنگره۶۰ و ممنوع بودن رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره است.
حرمت از حریم به معنی حد و مرز می‌آید. تجربه نشان داده است که اگر در هر NGO رابطه مالی و خانوادگی، وجود داشته باشد، آسیب و ضررهای فراوانی به همراه خواهد داشت و با وجود رابطه خانوادگی و مالی اشخاص نه‌تنها به درمان نمی‌رسند؛ بلکه به قول معروف به‌جای درست کردن ابرو، چشم  را هم کور می‌کنند و درنهايت زندگی خود را نابود می‌کنند.
در مورد روابط مالی، شاید ما دوست داشته‌باشیم به هم کمک کنیم؛ ولی راهش را بلد نباشیم، مثلا با کمک مالی برای خرید کتب یا دارو با نیت کمک، احتمال آن‌که باعث بشویم طرف مقابلمان به علت شرمندگی از عدم توان پرداخت بدهی، برای همیشه از کنگره۶۰ و پروسه درمان خارج شود بسیار زیاد است. به‌همین‌منظور، آقای مهندس دژاکام، قوانینی را تحت عنوان حرمت کنگره۶۰ پیش‌بینی و تدوین نمودند که همه اعضاء، با اجرایی نمودن و عدم عدول از آن‌ها می‌توانند در آرامش و آسایش باشند.
ما نباید با اعمال ضدارزشی، مثل غیبت‌، تهمت‌، سرزنش و تجسس، حال خودمان را بد کنیم تا در خانواده، اجتماع و کنگره به هم ریخته نباشیم و بتوانیم به دو موضوع مهم آموزش و خدمت، نیز به خوبی بپردازیم.
"خیلی‌ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید."

تایپ: مسافر عبدالله
ویرایش متن: راهنمای تازه واردین مسافر کریم
عکس: مسافر محمد
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .