English Version
English

روش خداوند و رسیدن به نیروهای الهی

روش خداوند و رسیدن به نیروهای الهی

اعضا لژیون هشتم در مورد سی‌دی «موسی۲» مشارکتی ارائه کردند که در ادامه می‌خوانید.

مشارکت همسفر مریم:

استاد امین در سی‌دی موسی ۲ می‌فرمایند؛ مطلب مهمی که در داستان حضرت موسی وجود داشت مسئله خواسته‌های نفس بود؛ یعنی قدرت اصلی در انجام خواسته‌ها در این است که به چه بهایی آن‌ها را برآورده کنیم. در این داستان دو الگو مطرح است یکی الگوی فرعون که به هر قیمتی می‌خواهد به خواسته‌ خود برسد و دیگری الگوی خداوند که با کمترین کنش و تخریب عمل می‌کند. روش رسیدن به خواسته‌ها خیلی مهم و اساسی، مثل خوردن قرص برا رفع سر‌درد است؛ چون خواسته درست بوده؛ ولی روشی که استفاده شده درست نبوده به چند مریضی دیگر مبتلا شده و ممکن است کبد و کلیه از کار بی‌افتد؛ پس این روش، روش فرعون بوده؛ یعنی همه چیز را نابود می‌کنید تا به یک خواسته برسید. اگر فردی بتواند برای رسیدن به خواسته‌های خود بدون ایجاد تخریب و آسیب زدن از راه درست تلاش کند، به آرامش می‌رسد.

مشارکت همسفر مریم شاملو:

داستان حضرت موسی خیلی شبیه داستان خود ما است؛ چون فرعون قوم بنی‌اسرائیل را به بردگی کشیده، فرامین او همه شر بوده. در داستان فرعون سلطه داشت و در جسم ما تاریکی و اعتیاد تسلط دارد. مواد مخدر نقش فرعون را بازی می‌کند و خود ما نقش بنی‌اسرائیل را که تلاش می‌کند از مسئله اعتیاد و تاریکی خارج شویم. آن‌چه در داستان حضرت موسی مطرح شده خواسته‌های نفس می‌باشد که به چه قیمتی سعی در برآورده کردن ‌آن‌ها باشیم؟ آیا زمانی‌که می‌خواهیم خواسته‌های خود را برآورده کنیم درست رفتار کرده یا باعث ایجاد تخریب می‌شویم؟ از روش خدواند یا از روش فرعون استفاده می‌کنیم؟ استفاده کردن از روش خداوند با کمترین تخریب به نیروهای مثبت و الهی نزدیک شده و در روش فرعون به نیروهای شیطانی و نیرو‌های منفی نزدیک شده‌ایم؛ پس نتیجه می‌گیریم که افرادی که از فرامین الهی پیروی می‌کنند رستگار می‌شوند؛ اما اشخاصی که مثل فرعون می‌خواهند به هر شکلی به خواسته‌های خود برسند وارد جهان تاریکی شده و این چرخه مدام اتفاق می‌افتد و ما باید از آن آموزش گرفته و زمانی‌که از تاریکی خارج شده در سفر دوم با تلاش بیشتر ادامه داده تا از نیروهای اهریمن و شیطانی دور بمانیم.

مشارکت همسفر آزیتا:

در سی‌دی موسی در مورد روش رسیدن به خواسته‌ها صحبت شده که چه‌طور به خواسته‌های خود برسیم. یا از روش فرعون یا خداوند تلاش کنیم و راه درست به خواسته‌های خود رسیده و برای اجرا کردن خواسته‌ها هر عملی را انجام داده یا هر تخریبی را بوجود آورده و به نیرو‌های شیطانی نزدیک شویم یا با کمترین کنش و تخریب از راه درست و مسیر صراط مستقیم به خداوند و نیرو‌های الهی نزدیک شده و برای اجرای خواسته‌ها تلاش کنیم. روش رسیدن به خواسته‌ها خیلی مهم است و اگر فردی روش درست رسیدن به خواسته‌ها را انجام دهد به تعادل و آرامش می‌رسد.

ویرایش: همسفر مریم، راهنما همسفر سمیرا (لژیون هشتم)

تنظیم و ارسال: همسفر معصومه، راهنما همسفر فاطمه (لژیون یکم)

همسفران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .