English Version
English

همه ما آینه هم‌دیگر هستیم

همه ما آینه هم‌دیگر هستیم

سلام دوستان سمیه هستم همسفر مهدی؛
زمانی که در مورد خداوند صحبت می‌کنیم هیچ درکی نداریم. در قرآن کریم راجع به خداوند بیان شده است که نه می‌زاید و نه زاییده شده است بلکه او یگانه است و یک سیستم طراحی شده را اداره می‌کند.
جهان آفرینش سطحی نیست، سیستم الهی طبقه‌بندی شده است و نیروی منفی باید وجود داشته باشد. در مورد گذشته نباید تعصب داشته باشیم؛ چرا؟ چون هر موضوعی به جای خود هم فرمان و هم تقدیراست.
زندگی برمبنای خواست، تقدیر و فرمان الهی است. ما در بُعد زمان نباید از هیچ چیز بترسیم چون تقدیر، فرمان الهی است. در مسئله نیک و بد، سخنی نداریم؛ چون بد بودن، بودنش از رازهای نهان بازمی‌آید. وقتی مشکلات و سختی برای ما به وجود می‌آید یک چیز آموزنده برای ما است. ما بایدبه اعمال خود نظر کنیم، خود ما باید حریم خود را نگه داریم و بعد پالایش و تصفیه کنیم.
همه ما آینه هم‌دیگر هستیم، همیشه نباید حقیقت بیان شود باید شرایط محیا باشد چون مثل یک میوه نرسیده، قابل خوردن نیست، ما نباید تعصب داشته باشیم، ما نباید به چیزهای منفی فکر کنیم چون با فکر کردن، آن‌ها را تقویت می‌کنیم، باید به صراط مستقیم فکر کنیم، اصلاً به ناامیدی فکر نکنیم و همواره امیدوار باشیم و همیشه به یاد خداوند باشیم تا انرژی بگیریم.

ویرایش: همسفر الهام رهجوی راهنما همسفر زهره( لژیون اول )

ارسال خبر: همسفر مریم مرزبان خبری

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .