English Version
English

رعایت قوانین و درمان اعتیاد

رعایت قوانین و درمان اعتیاد

کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخصی با ورود در این مکان باید حرمت آنرا حفظ شود. دروغ گفتن علیه شخصی، سرزنش کردن، حرف ديگران را قطع نمودن، الفاظ ناشایست بیان کردن، در جلسه بدون اجازه سخن گفتن، بحث سیاسی نمودن، بدون اطلاع و هماهنگی پولی را دریافت و پرداخت کردن و هر گونه وجهی را در قالب قرض یا  وام به هر شخصیت حقیقی و حقوقی پرداخت کردن، از لباس و پوشش نامناسب استفاده کردن، بدون مجوز راهنما تلفن دادن و گرفتن و یا ارتباطی بیرون از کنگره برقرار کردن از موارد ضد ارزشی و ضد اخلاقی می‌باشد.

بر تمام اعضا فرض است که حریم فوق‌الذکر را محترم شمارند و بر مسئولین واجب است که از این اعمال جلوگیری کنند در ضمن خواهشمند هستیم با سهل‌انگاری و عدم مراقبت از لوازم شخصی خود فضای امن کنگره را نامن و مسموم نفرمایید.
حال این سوال پیش می آید کسانی که حتی قادر نیستند از لوازم، کیف یا موبایل شخصی خودشان مراقبت کنند، چگونه می‌توانند از زندگی خود مراقبت نمایند؟
پایه‌گذاری و تأسیس کنگره ۶۰ درتاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۷۸ توسط جناب مهندس حسین‌ دژاکام  شروع به فعالیت نمود.
تنظیم قوانین اصلی و داخلی کنگره ۶۰ که در کلیه جلسات تحت عنوان حرمت کنگره۶۰ دو مرتبه در آغاز و پایان جلسه که تنظیم و تدوین شده خوانده می‌شود. هر مکانی حرمتی دارد،  حریم خاص خودش را.
اعضای تشکیل دهنده کنگره۶۰ را مصرف‌کنندگان مواد مخدر و خانوداه‌های‌شان تشکیل داده‌اند، کسانی که به هر نحو از موادمخدر آسیب دیدن، هر فرد مصرف‌کننده خود به تنهایی ممکن است آسیب‌هایی به خود و به خانوده و هر آن‌کسی که در ارتباط با او است بزند، آسیب‌هایی حتی جبران ناپذیر؛ ولی جالب این‌جاست که جناب مهندس حسین دژاکام عزیز توانسته‌اند جمعیت بی‌شماری از مصرف‌کنندگان را کنار هم آموزش و درمان کنند.همه این‌ها به دلیل داشتن قوانین و حریم کنگره ‌۶۰ است.
هدف اصلی کنگره ۶۰ فقط درمان است و بس.
ممکن است یک همسفر شاغل نباشد و فقط محیط خانه و خانواده رو تجربه کرده باشد؛ ولی خیلی خوب می‌دانیم که همین محیط چارچوب‌ها و قوانین و حرمتی دارد و باید همه‌ اعضای خانواده حرمت و قوانین و چارچوب را رعایت کنند. در ابتدای ورودم به کنگره وقتی حرمت کنگره ۶۰ خوانده می‌شد ناخودآگاه فقط گوش می‌دادم که بدانم و آگاه باشم که حرمت کنگره ۶۰ چه است و ملزم به رعایت چه چیزی است؟ این قوانین برای همه اعضای کنگره ۶۰ یکسان است، چه کسی که در ابتدای سفر است و کسی که رها شده یا آزاد مرد یا.. .
برای رسیدن به هدف کنگره ۶۰ که درمان مصرف کنندگان است، ملزم به رعایت قوانین، حرمت و چارچوب کنگره۶۰ هستیم.
پشت تک‌تک لغات موجود در متن حرمت سطرها توضیح است و فقط یک لغت نیستند
و در صورت عدم رعایت هر کدام از قوانین تعیین شده، خوب آسیبی در انتظار است و هرکس تنها مسئول  به رعایت قوانین و حرمت کنگره ۶۰ می‌باشد.

ویرایش: همسفر مهکامه، رهجوی راهنما همسفر نازی (لژیون چهاردهم)

تصویرگر: همسفر سمیه، رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)

ارسال: همسفر لیلا، رهجوی راهنما همسفر مژگان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .