English Version
English

رعایت حرمت‌ها محیط زندگی را امن می‌کند

رعایت حرمت‌ها محیط زندگی را امن می‌کند

همسفر محمدجواد به همراه مسافر خود با آنتی‌ایکس مصرفی هروئین  وارد کنگره شدند و با راهنمایی مسافر مهدی سفر کرد، اکنون شش سال و چهار ماه است که آزاد و رها هستند.

اینک در باب دستورجلسه "حرمت کنگره۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" با ایشان مصاحبه‌ای ترتیب دادیم که تقدیم نگاه مهربان شما همراهان همیشگی می‌نماییم.

چرا کنگره مکان مقدسی می‌باشد؟
درحقیقت مسئله درمان اعتیاد در کنگره باعث می‌شود که فرد از نیروهای اهریمنی فاصله بگیرد و همچنین در کنگره علم درست زندگی کردن را فرا می‌گیریم و آموختن این علم کمک می‌کند که در صراط مستقیم حرکت کنیم و انسان را به هدف خود می‌رساند بر همین اساس است که کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد.

رابطه افراد در کنگره باید چگونه باشد؟
در کنگره ارتباط افراد مانند اهالی بهشت است که ممکن است ارتباط افراد به واسطه خدمت باشد؛ اما در اکثر موارد افراد در حد احوالپرسی با یکدیگر در ارتباط هستند، تفاوتی بین سفر اولی و دومی وجود ندارد و رعایت حرمت‌ها سبب آرامش افراد می‌شود.

آیا حرمت‌ها سبب محدودیت می‌شود؟
شاید گاهی در نگاه اول رعایت قوانین دشوار باشد؛ اما با توجه به حضور افراد برای درمان و رهایی رعایت حرمت‌ها به صلاح فرد است، من نیز علاوه بر کنگره حرمت‌ها را در زندگی شخصی خود انجام می‌دهم به‌عنوان‌مثال؛ از شغل و جایگاه بعضی از دوستان اطلاعی ندارم، عشق و احترام گذاشتن به افراد حائز اهمیت است، بنابراین "هر کس در این سرا در آید نانش دهید از ایمانش مپرسید چه، آنکه به درگاه باری تعالی به جان ارزد، البته بر خوان بوالحسن به نان ارزد." ارتباط به همین میزان کافی است.

چرا حرمت در کنگره دو مرتبه خوانده می‌شود؟
نوشتارهای کنگره اهمیت بسیار دارد و نوشتار حرمت نیز بسیار حائزاهمیت است در ابتدا به مکان مقدس اشاره و در ادامه ضدارزش‌هایی مانند دروغ‌ گفتن حرف یکدیگر را قطع نمودن و سرزنش کردن را منع می‌کند و با کاربردی کردن این نوشتار در مسیر صحیح زندگی قرار می‌گیریم، یک رهجو در سفر اول هنوز از نظم و ساعات حضور در کنگره آگاه نیست، بنابراین حرمت دو مرتبه در جلسه خوانده می‌شود که اگر فردی در ابتدای جلسه حضور نداشت در پایان جلسه حرمت را بشنود.

چه ارتباطی بین احترام گذاشتن و حرمت در کنگره ۶۰ وجود دارد؟
درحقیقت با رعایت این قوانین در فضای امنی زندگی خواهیم کرد به‌عنوان‌مثال، در زمین ورزش خط‌کشی‌هایی شده است و زمین ابعاد مشخصی دارد که هر فرد می‌تواند در آن قسمت بازی و امتیاز کسب کند و به حال خوش برسد و در کنگره نیز با احترام گذاشتن به دیگران، حریم خود و دیگران را حفظ می‌کنیم و با این عمل در گردباد سبز کنگره صعود خواهیم کرد؛ اما با عدم رعایت این موضوع به آرامی در حاشیه قرار می‌گیریم و از کنگره دور می‌شویم.

کلام پایانی؛
حفظ حرمت‌ها در کنگره و همچنین در زندگی سبب می‌شود که خاطرات تلخی به وجود نیاید، من در روابط کاری خود حرمت‌ها را رعایت می‌کنم که سبب افزایش راندمان کاری می‌شود و در کنگره نیز باعث یک سفر با کیفیت و درمان کامل می‌شود از شوخی بی‌مورد و سرزنش دیگران بپرهیزیم و با ارتباط بیش از حد در روابط کاری سبب آسیب به خود و دیگران نشویم خداوند را شاکرم که با معجزه نوشتارهای کنگره آشنا شدم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .