English Version
English

رعایت حرمت ها رمز و راز رسیدن به رهایی

رعایت حرمت ها رمز و راز رسیدن به رهایی

جلسه‌ هفتم از دور دوم  سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دماوند به استادی مسافرمهدی نگهبانی مسافرمحمدو دبیری مسافر حامد با دستور جلسه «حرمت کنگره 60؛چرا رابطه مالی؛کاری و فامیلی در کنگره 60 ممنوع است؟» چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکرم که به من اجازه داد تا در این جایگاه آموزش بگیرم؛همانطور که می بینید و میشنویم حرمت ها در کنگره 60 در هر نمایندگی دو مرتبه خوانده میشود و تنها نوشتاری است که دو مرتبه در جلسات خوانده می شود به ما می گویند کنگره مکان امن و مقدسی است و این به این منظور نیست که ما گوشی خود را در هر جایی رها کنم و بگویم خوب کنگره 60 مکان امنی است و باید خودم مراقب وسایلم باشم.

دروغ گفتن در کنگره 60 به مرور زمان برای ما حل می شود و آموزش میگیریم که کار ضد ارزشی است پوشیدن لباس سفید و یک دست بودن در هر نمایندگی نشان از همبستگی و یک دل بودن تمام اعضا می باشد و احترام گذاشتن به پیشکسوتان در هر رده سنی و احترام گذاشتن به تمامی عزیزان خدمت گزار در هر جایگاهی وظیفه من رهجو است.

مسئله بعدی رابطه مالی است که برای خود من هم پیش آمد و در اوایل سفرم به یکی از برادر لژیونیهای‌ خودم مبلغی به عنوان قرض دادم و آن شخص بنا به هر دلیلی نتوانست پول من را پس بدهد و رفت دیگر نیامد و من خود را مسئول نیامدن آن شخص میدانم و همیشه این عذاب وجدان بامن است که من باعث نیامدن آن فرد شدم و در صورت رعایت نکردن همین حرمت‌هاراه و مسیر کنگره 60 را گم خواهیم کرد و به بیراهه کشیده می شویم.

مسئله بعدی خدمت کردن است عزیزانی که خدمت گزار هستند که باید حتماً روی نحوه لباس پوشیدن و طرز برخورد با اعضای جدید مراقب و محتاط باشند زیرا که شما در آن جایگاه الگوی بسیاری از افراد هستید.

عکاس: مرزبان خبری مسافر هادی

تنظیم و ارسال: مسافر مجتبی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .