English Version
English

در آن اعماق تاریکی گنجی یافتم

 در آن اعماق تاریکی گنجی یافتم

همسفر آرامش رهجوی راهنما همسفر زهرا لژیون‌ سوم دلنوشته‌ای در وصف راهنما نوشت؛ شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کنیم و از شما همراهان همیشگی سپاس‌گزاریم.

سلام دوستان آرامش هستم یک همسفر:

به نام آن‌که عشق را آفرید و محبت را در دل آن قرار داد و تمام هستی را بر پایه این دو بنا کرد، اضداد را آفرید که ما انسان‌ها، بتوانیم این عشق و هستی را درک کنیم. چه‌بسا وقتی در آن دریای تاریک زندگی غرق بودم، هیچ صدایی را نمی‌شنیدم و هیچ‌کس را نمی‌دیدم، مات‌ومبهوت لحظه‌ها را سپری می‌کردم و موج مرا با یک بلم کوچک به قهقرا می‌برد، در عمق تاریکی و سیاهی، ناگهان نجوای درون مژده‌ای سر داد، آری من در آن اعماق تاریکی گنجی یافتم، مرواریدی درون صدف که من را صدا می‌زد، این صدا برای من آشنا بود و انگار این صدا را سال‌ها دور شنیده بودم. مروارید درون صدف اين تاریکی‌ها را تجربه کرده و انتخاب و منجی شده بود برای من، که دست من را بگیرد و به سوی روشنایی هدایت کند، به سوی ساختن و ساخته شدن.

خانم زهرا هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم روزی که وارد لژیون سوم شدم، چهره مهربان و لبخند ملیح شما من را جذب کرد، انگار از آن طوفان درون من باخبر بودی، به من گفتی آرام باش و من با تمام وجود عشق شما را حس کردم و به شما دل بستم، به من آموختی، پرواز و اوج گرفتن را، صبر را، زمان را، عشق و دوست داشتن را، چرا که شما عشق هستی، محبت هستی و ...

روز یوم‌الفصل فرا رسید روز جدایی، لحظه‌ای بسیار سخت و دشوار همراه با اشک ریختن و دل‌کندن، باید پوست بکنی تا بپذیری و این فرمان الهی است و پایان هر نقطه سر آغاز خط دیگریست برای رسیدن و تکامل. راهنمای عزیزم خانم زهرا چگونه می‌توانم زحمات شما را جبران کنم، بهترین‌ها را در هستی برای شما خواستارم. کسی که هیچ‌گاه صفا و صمیمیت شما را فراموش نخواهد کرد، همسفر آرامش.

تهیه و تنظیم: همسفر آرامش رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم) 

رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول) 

همسفران نمایندگی رضا مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .