English Version
English

گروه خانواده _ گفتگو با اسیسانت محترم خانم پرستو

گروه خانواده _ گفتگو با اسیسانت محترم خانم پرستو

*سلام وعرض ادب لطفا به رسم کنگره خودتان معرفی بفرمایید.
سلام دوستان پرستو هستم همسفراحسان، مدت تخریب ۱۸ سال، آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره، مدت سفراول۱۲ ماه به راهنمایی آقای کاظم نوروزپور، راهنمای خودم خانم جلالی، ورزشمان والیبال و الان ۱۱ سال و۹ ماه است که آزاد و رها هستیم.
*با توجه به دستور جلسه این هفته حرمت‌ها چه تاثیری در سفر یک مسافر و همسفر دارد؟
حرمت ها، بایدها و نبایدها را به ما گوشزد می‌کند و این حرمت‌ها درطی سالها تجربه شده و حفظ آنها باعث می‌شود سفر مسافر و همسفر به سلامت به پایان برسد و گرفتار مسائل حاشیه ای نشود.
*آیا رعایت حرمت فقط مختص به کنگره است؟
آموزش در کنگره فقط برای کنگره نیست و علم جهان بینی را به ما یاد می‌دهد، یعنی شیوه درست زندگی کردن، حرمتها هم همینطور است، هرکدام از حرمتها که خوانده می‌شود، با رعایت آن کلی مسائل بیهوده، از گردن ما رد می‌شود.
*دیدگاه شما نسبت به یک مصرف کننده با زمان قبل از ورود به کنگره چه تغییری کرده است؟
-قطعا کاملا متفاوت شده، من قبلا بلد نبودم و فکر می‌کردم فرد مصرف کننده از خودخواهی و بی ارادگی به مصرف مواد ادامه می‌دهد. اما الان می‌دانم این بیماری جسم است و باید درمان شود وباید به او کمک کرد.
*از خاطره خوشی که در جایگاه اسیسانتی داشتین برای ما لطفا بیان کنید.
خدمت در این جایگاه برای من تماما آموزش و خاطره است، تمام لحظاتش. وقتی اولین بار به شیروان آمدم کلا ۱۰ -۱۲ نفر عضو داشت که ۶_۷ نفر خدمتگزار و شالدار بودند و فقط۳-۴ نفر رهجو بودند، موقع اعلام سفراول، هیچ سفر اولی نبود که اعلام سفر کند اما با کمک و یاری شما عزیزان و راهکارها توانستیم به این مرحله برسیم که الان ۳۰-۴۰ نفر عضو دارد و این پیشرفت یکی از بهترین خاطرات من است.
*چه توصیه ای برای همسفرانی که این روزها مشغول درس خواندن برای آزمون راهنمایی هستند دارید؟
انجام ها، انجام می‌گیرد هیچ تردیدی نداشته باشید، آنچه که باید انجام می‌شود، پس باید تلاش خودتان را بکنید و خواسته خدمت را در خودتان تقویت کنید. انشاالله بهترین برایتان اتفاق بیفتد.
نوبت باران محفوظ است.
*ودرپایان اگر سخنی یا مطلبی دارید بفرمایید.
از زحمات همه شما خدمتگزارن شعبه شیروان تشکر می‌کنم که آمدید و ماندید و خدمت کردید تا شعبه به این مرحله برسد از خداوند سپاسگزارم که توفیق خدمت به من داد تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم.
*از اینکه وقت خودتان را در اختیار ما گذاشتید بسیار سپاسگذارم موفق باشید*

ویراستاری و ارسال: همسفر عطیه رهجوی راهنما همسفر زهرا لژیون(سوم)
همسفران نمایندگی شیروان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .