English Version
English

حرمت یعنی احترام به اصول و قوانین در هر جایگاهی

حرمت یعنی احترام به اصول و قوانین در هر جایگاهی

جلسه ششم از دوره هشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، ویژه مسافران نمایندگی یوسف آباد با استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر محمد با دستورجلسه «حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ » در روز چهارشنبه مورخ ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم مسافر، تشکر می‌کنم از آقای نگهبان که بنده را برای خدمت در این جایگاه دعوت کردند.
همانطور که می‌دانید هر مکانی برای خودش یک حرمتی دارد و باید ما این حرمت‌ها را قبول داشته باشیم تا بتوانیم  آنها را رعایت کنیم. حرمت‌ها، در کنگره آنقدر مهم است که در دستور جلسات هفتگی هم گنجانده شده است.


در نوشتار حرمت گفته شده است که این مکان، مکانی مقدس و امن می‌باشد، مقدس یعنی آن هدفی که وجود دارد بسیار ارزشمند است و هدف کنگره، رهایی و درمان مصرف کنندگان مواد مخدر از بند اعتیاد می‌باشد که این امر بسیار مقدس است. جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰، کارش احیای انسان‌ها می‌باشد و زندگی را به انسان‌ها برمی‌گرداند.
امن هم به این معنی است که تمام خدمتگزاران تلاش می‌کنند محیطی آرام و بدون هیچ دغدغه‌ای را برای اعضا، چه مسافر و چه همسفر فراهم کنند. حرمت از احترام می‌آید و به ما یاد می‌دهند که به بزرگتر خود احترام بگذاریم و یا به کسی که جایگاهش از ما بالاتر است؛ در کنگره، حتی ما از کلمه معتاد استفاده نمی‌کنیم و به جای آن می‌گوییم مصرف کننده، به این دلیل که حرمت افراد حفظ شود.
در مورد روابط مالی و خانوادگی که در کنگره ممنوع است هم باید بگویم، اگر هر کدام از این‌ مسائل را زیر پا بگذاریم، مثلاً اگر به کسی پول قرض بدهیم و یا از کسی پول قرض بگیریم و یا رفت و آمدهای خانوادگی داشته باشیم، مطمئناً نمی‌توانیم به راحتی در کنگره ماندگار شویم و به درمان و سپس به رهایی برسیم. تمام هدف کنگره و تمام خدمت‌گذارانی که در کنگره خدمت می‌کنند این است که یک نفر به درمان و رهایی برسد؛ پس اگر ما درست عمل کنیم و در صراط مستقیم باشیم، راه درست زندگی کردن را یاد می‌گیریم و زمانی که درست زندگی کنیم، انرژی به دست ‌می‌آوریم و می‌توانیم این انرژی را به خانواده خود و نیز اطرافیان، منتقل کنیم.
مطلب دیگر که می‌خواهم راجع به آن صحبت کنم و در مورد آن، پیام بدهم این است که زمانی که من وارد کنگره شدم انتخاب یک رشته ورزشی، بسیار زیاد به درمان من کمک کرد و یکی از مکمل‌های درمان، ورزش می‌باشد. ورزش کردن باعث می‌شود، مواد شبه افیونی در بدن بهتر ترشح شود و مخصوصاً در سفر اول، این مسئله بسیار کمک می‌کند. انتخاب یک رشته ورزشی و همچنین انجام آن ورزش، در روند بهبودی جسم و روان، تأثیر به‌سزایی دارد.
از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید از تک تک شما ممنونم.

تهیه گزارش: مسافر مرتضی لژیون سوم
مسافر محمد لژیون چهارم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .