English Version
English

قوانین و حرمت، صراط مستقیم

قوانین و حرمت، صراط مستقیم

حدود ۹ سال است که در کنگره۶۰ با عشق خدمت می‌کند. همسفر کبری‌ اکنون در جایگاه ایجنت نمایندگی قم خدمت می‌کنند و اعتقاد دارند هنوز اول راه هستند.
همسفر کبری به همراه مسافرشان با آنتی‌ایکس مصرفی تریاک وارد کنگره‌۶۰ شدند و به روش DST و با داروی OT به مدت ۱۰ ماه و ۷ روز سفر کردند به راهنمایی مسافر حسین شعبانی و همسفر مرضیه بصیری و درحال حاضر ۹ سال است که آزاد و رها هستند.
گفت‌و‌گوی کوتاهی با ایشان داشتیم از شما دعوت می‌کنیم‌‌ با ما همراه باشید.


مهم‌ترين درسی که از آموزش‌های کنگره۶۰ آموختید و سرلوحه زندگی شما شد، چه بود؟
صبوری کردن؛ زیرا یاد گرفتم اگر انسان صبور باشد بهتر می‌تواند به هدف خود برسد و در کنار صبر کردن حتمأ عشق، محبت، دوست داشتن و آرامش هم اتفاق خواهد افتاد.
با توجه به اینکه شما چند است سال در کنگره‌۶۰ حضور دارید جایگاه‌های خدمتی مختلف چه دستاورهایی برای شما داشته است؟
خدا را شکر که من بیشتر خدمت‌ها را در کنگره۶۰ تجربه کرده‌ام همه جایگاه‌های خدمتی بار آموزشی زیادی برای من داشته است با وجود اینکه در حال آموزش دیدن‌ هستم؛ ولی حس‌ می‌کنم هنوز در نقطه صفر هستم‌ و نیاز به آموزش‌های بیشتری دارم‌.
خدمت کردن در جایگاه خدمتی چه رابطه‌ای با جهان‌بینی فرد دارد؟
هر خدمتی در کنگره‌۶۰ انجام‌ می‌دهیم باید در کنارش جهان‌بینی هم باشد؛ چون اگر من روی جهان‌بینی خود کار نکنم مسلمأ نمی‌توانم آن جایگاه خدمتی را به نحو احسنت انجام دهم؛ جهان‌بینی مهم‌ترین مسئله در زندگی هر انسانی است.
حس خودتان را در مورد جایگاه ایجنت در کنگر‌ه۶۰ بیان کنید؟
این خدمت بسیار زیبا و دل‌نشین است و بار آموزشی زیادی دارد خدمت ایجنتی خودم را با خودم روبه‌رو کرد و این بزرگ‌ترین درس زندگی من بود.
شما در کنار رهجویان در پارک شهید باهنر اراک حضور داشتید حس می‌کنید آن‌ها با حضور شما انرژی بیشتری برای مسابقات داشتند؟
نمی‌توانم بگویم که حس آن‌ها نسبت به این موضوع چگونه بود؛ اما من از تک‌تک بچه‌ها انرژی می‌گرفتم و از وجودشان در کنار خودم لذت می‌برم و بابت این مسئله خدا را شکر می‌کنم‌.
شما در مورد حرمت کنگره ۶۰ برای تازه واردین چه توصیه‌ای دارید.
توصیه من این است که اگر طبق حرمت و قوانین پیش بروند، احساس آرامش می‌کنند و همین‌طور به هدف‌شان نزدیک می‌شوند؛ چون رعایت حرمت و قوانین در کنگره۶۰ بسیار بسیار مهم است و اگر از همان اول طبق قوانین پیش روند حتمأ در صراط‌ مستقیم قرار می‌گیرند.
در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید.
ابتدا از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم و همچنین از راهنمای خود و مسافرم تشکر می‌کنم، از شما عزیزان که چراغ خاموش خدمت می‌کنید سپاسگزارم و این‌که باید بدانیم اگر در کنگره۶۰ حضور داریم بی‌دلیل نیست رسالتی داریم‌ که باید آن را انجام دهیم و هرگز فراموش نکنیم که یک روزی چه حس و حالی داشتیم و امروز چه حس و حالی داریم؛ زندگی کنیم و بگذاریم دیگران هم زندگی کنند و برای آرامش خود و خانواده خودمان تلاش کنیم.

با تشکر فراوان‌ از همسفر کبری ایجنت نمایندگی قم که وقت خود را در اختیار ما قرار دادند. 

عکاس:مرزبان خبری همسفر نوشین

مصاحبه:تنظیم و ارسال : همسفر حمیده رهجوی راهنما همسفر مریم لژیون (هشتم)

نمایندگی همسفران پروین اعتصامی اراک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .