English Version
English

دوری از ضدارزش‌ها

دوری از ضدارزش‌ها

کنگره ۶۰ مکان مقدس و امنی می‌باشد که انسان‌های دردمند زیادی را از عمق تاریکی به نور و روشنایی رسانده است. این مکان حال دل من را خوب کرد، هیچ کجای دنیا این کار را نتوانست برای من انجام دهد.

کنگره ۶۰ جایی است که من با خیال راحت می‌توانم حرف دلم را بیان کنم و بدون هیچ قضاوت، سرزنش و هزینه‌ای آموزش بگیرم تا به حال خوب برسم و با عشقی که از آنجا دریافت می‌کنم آن‌امید از دست رفته به من باز می‌گردد، حال من چطور می‌توانم حرمت این مکان مقدس را زیر پا بگذارم و این همه خدمت، عشق و محبت را نادیده بگیرم.

کنگره به من آموزش داده است که چه کاری ارزش و چه کاری ضدارزش می‌باشد حال چطور می‌شود که من به سمت ضدارزش‌ها بروم؟ زمانی که من قانون و حرمت کنگره را انجام ندهم و وارد کار‌هایی مثل رابطه کاری و خانوادگی شوم یا کار‌هایی که باعث رشد این مکان مقدس می‌شود را نادیده بگیرم.

من سعی می‌کنم با آموزش‌هایی که از کنگره ۶۰ گرفته‌ام از ضدارزش‌ها دوری کنم و به سمت ارزش‌ها بروم تا این مکانی که پر از علم، آگاهی، عشق و محبت است را از دست ندهم و برای پیشرفت خود و هم نوع خودم تلاش کنم تا انسان‌های دیگری که مثل من دردمند و درگیر مسأله اعتیاد هستند بتوانند به درمان و روشنایی برسند. به‌ امید ر‌هایی همه انسان‌هایی که در دام اعتیاد اسیر شده‌اند.

نویسنده: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سپیده (لژیون هشتم)

ویرایش: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر سپیده (لژیون هشتم)

ویراستار و ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم)

همسفران نمایندگی‌ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .