English Version
English

حرمت ها، شاهکار کنگره ۶۰ است

حرمت ها، شاهکار کنگره ۶۰ است

دومین جلسه از دور چهارم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی صبا به استادی مسافر حمید رضا، نگهبانی مسافر محمد حسن و دبیری مسافر محمود، با دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟ در روز چهارشنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
سخنان استاد:
سلام دوستان حمیدرضا هستم یک مسافر. خداوند رو سپاسگزار و شاکر هستم یک جایگاه خدمتی دیگر در اختیار من قرار گرفت. تشکر می‌کنم از مرزبان‌های عزیز و کسب اجازه از راهنمایان بزرگوار و محترم حقیقتاً ۲۰ دقیقه به ۵ بود که به من فرمودند که استاد جلسه هستید اول از همه خیلی استرس داشتم تا زمانی که فکر می‌کردم چیزی می‌خواهم بگویم که بقیه آن را یاد بگیرند مسئله برای من خیلی سخت بود، حس می‌کردم که می‌خواهم چیزی بگویم که بقیه آن را نمی‌دانند و این برای من استرس آور بود. وقتی که فکر کردم که جایگاه استادی جایگاهی می‌باشد که یک مسافر آموزش ببیند استرس من کم شد.

اعتیاد زمان ما قابل درمان شد و توانست با روش دی سی تی موفقیت‌های خود را کسب نماید که صورت مسئله اعتیاد مشخص شد زمانی که من هم سفر سیگار و هم سفر جونز را آغاز کرده‌ام و همسفر اعتیاد نکته مهمی که در همه آنها وجود داشت و مشترک می‌باشد انسان زمانی که بفهمد کاری که می‌خواهد انجام بدهد به چه دلیل می‌خواهد انجام بدهد آن موقع برای او قابل فهم می‌شود. در کنگره۶۰  شاهکار او همین حرمت‌ها می‌باشد ما باید فکر کنیم مصرف کننده‌هایی که هر کدام برای خودشان یک محلی را می‌بستند و باعث تخریب و به هم ریختن یک محل می‌شدند وقتی می‌خواهند داخل جمعی قرار بگیرند و این جمع در آن حرمت و قانون نباشد فکر کنید و حساب کنید که به چه صورت در می‌آید چه مسئله‌ای اتفاق می‌افتد. وقتی که فکر می‌کردم دیدم خداوند نیز برای خودش حریم و حرمتی قرار داده است و بیشترین قوانینی که قرار داده است و ایشان گفته اند این‌ها قوانین و حرمت من می‌باشد. در وادی ۱۱ گفته شده پروردگار گفته زمانی شما می‌توانید به آرامش برسید و زمانی شما می‌توانید از ضد ارزش‌ها دوری نمایید که به قوانین من چنگ بزنید و در ادامه قوانین خود را بیان کردند و در نهادهای دولتی و مردم نهاد نیز یک سری قانون و مقرراتی گذاشته‌اند که تخطی کردن از این قانون و مقررات به پیکره آن سیستم ضربه وارد می‌کند و کنگره ۶۰ نیز مستثنا از این قاعده نیست.

مطلبی که در دستور جلسات اخیر آقای مهندس و در سی‌دی‌های ایشان می‌بینیم و می‌شنویم این است که انجام دادن دستورات درست برای انسان آرامش می‌آورد فقط اگر دقت کرده باشید دوستانی که در کنگره نشسته‌اند و دستور جلسه را گوش می‌دهند چه سکوت و آرامشی برقرار می‌باشد و این بستری فراهم می‌کند تا آموزش بهتری بگیریم و نشانه راه درست برای یک فرد و یک سیستم داشتن آرامش روانی و آرامشی است که کاملاً مشروط می‌باشد در صورتی که انسان‌ها حریم و حرمت را رعایت نکنند دچار استرس و اضطراب می‌شود هر چیزی که می‌خواهد رشد پیدا کند احتیاج به بستر دارد. آموزش، دانایی و معرفت نیز احتیاج به آن بستر دارد و آن بستر آرامش می‌باشد و این آرامش به غیر از پیروی کردن از حرمت‌ها به وجود نمی‌آید و جالب است اگر این ارزش‌ها در ما رشد پیدا نکند ضد ارزش‌ها مسلماً در ما رشد پیدا می‌کند و خروجی آن می‌شود انسان‌هایی که حال خراب هستند. ممنون از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید.
تایپ: مسافر محمد
ویرایش و‌ارسال: مسافر حسین
خدمتگزاران سایت نمایندگی صبا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .