English Version
English

حرمت کنگره۶۰، به معنای واقعی کلید واژه قوانین زندگی است

حرمت کنگره۶۰، به معنای واقعی کلید واژه قوانین زندگی است

سلام دوستان اکرم هستم یک همسفر

وقتی می‌گوییم کنگره مکان مقدس و امنی است یعنی چه؟ به نظر من یعنی این‌ که کارهای ضد‌ارزش و غیر اخلاقی در آن انجام نمی‌شود، کارهایی مثل دروغ گفتن، علیه کسی سرزنش کردن، حرف یکدیگر را قطع نمودن، الفاظ ناشایست به کار بردن، هر گونه پول یا وجه نقدی را بدون هماهنگی رد و بدل کردن، لباس یا پوشش نامناسب داشتن و یا کارهای ضد ارزش دیگر.

اگر هر کدام از این‌ها در کنگره باشد، افراد از لحاظ فکری و روانی درگیر این مسائل می‌شوند و افکار و اندیشه‌ها به سوی جهان‌بینی درون سوق پیدا نمی‌کند و این مسئله خیلی به ضرر افراد کنگره می‌باشد، چون هدف کنگره به جز درمان اعتیاد، رسیدن به جهان‌بینی سالم است، اگر ما در موارد دیگر که بیشتر مادی هستند درگیر آن شویم، دیگر این مکان، مکان معنوی نمی‌شود و برای این است که ما حرمت کنگره را دو بار می‌خوانیم، یکی اول جلسه و دیگری آخر چون می‌خواهیم این حرمت فراموش نشود و این بسیار برای کنگره ارزش دارد. ما باید جهان‌بینی درون را به جز حرف به عمل هم برسانیم. به امید آن روز.

سلام دوستان افسانه هستم یک همسفر

کلمه حرمت و قوانین کاملا تعریف شده هستند، حرمت از احترام می‌آید، یعنی اگر در مکان مقدسی مثل کنگره۶۰ هستیم باید حرمت آن را حفظ کنیم و به آن‌ها احترام بگذاریم. مثلا وقتی‌که وارد کنگره می‌شویم با پوشش مرتب و سفید باشیم، در ساعت مقرر و مشخص در جلسه حضور داشته باشیم، به راهنما، ایجنت، مرزبان و افراد دیگر احترام بگذاریم، گوش‌به‌فرمان راهنما باشیم و اگر در کنگره گفته شده: مراودات مالی و خانوادگی ممنوع به این دلیل که باعث خلل و مشکل در سفر مسافر و همسفر ایجاد نشود و به دور از حاشیه مسافر بتواند سفر خود را به سلامت به پایان برساند.

استاد بزرگ کنگره 60 جناب مهندس بسیار هوشمندانه و دقیق برای هر مسئله یک راهکار متناسب با آن مسئله بکار برده و امیدوارم سالیان سال در این مکان امن و دلچسب بتوانم آموزش بگیرم.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر حامد

همه‌ انسان‌ها در زندگی مدام دنبال الگو و یا روشی هستند که به آن‌ها یاد بدهد چگونه زیست سالم و سلامت به همراه آرامش و آسایش نسبی داشته باشند، ساعت‌ها وقت و هزینه صرف می‌کنند تا ساده‌ترین آداب‌ و منش زندگی سالم را از زبان استادانی بشنوند و بتوانند در زندگی شخصی‌شان پیاده کنند.

حالا از بین تمام این تلاشگران چند نفر به نتیجه درست می‌رسند خدا می‌داند. اما در این بین من به خودم فکر می‌کنم که با نعمت کاملی به نام کنگره۶۰ به تمام خواسته‌های رشدی، روحی و روانی‌ام رسیده‌ام، به رویاهای دست نیافتنی‌ام رنگ واقعیت داده‌ام، از دربه‌دری‌های آموزشی ناقص و بدون عملکرد و نتیجه به دانایی موثر برسم، همه‌ اتفاق‌های ناب زمانی برای من همسفر می‌افتد که هر چیزی سرجای خودش باشد و این امر میسر نمیشد اگر تدبیر هوشمندانه‌ مهندس عزیزمان نبود، تدبیر دقیق و درستی به نام حرمت کنگره۶۰ که موقع خوانشش تمام حواس ظاهری و باطنی‌ام سراپا گوشش می‌شود گویی که قرآن تلاوت می‌شود.

حرمت کنگره ۶۰ است که باعث می‌شود کنگره آسیب نبیند و دچار روزمرگی‌های جمعیتی نشود، در مقابل آسیب‌ها در امان باشد و تمام زحمات و علمش به ثمر بنشیند و درختانش میوه بدهد، این تدبیر خارق‌العاده جهانی آرمانی‌ست که تمام دغدغه‌های زندگی روزمره را در خودش جای نداده تا همسفران و مسافران بتوانند به خویشتن خویش برسند و طعم حقیقی درمان و آموزش را بچشند، تمام این تلاش‌ها برای این است که هیچ چیزی نتواند هدف را دور کند، چراکه روابط، چه کاری باشد چه مالی و چه دوستی به هر حال باعث می‌شود که از دنیای زیبایی که کنگره برای ما ساخته است دور شویم و قاطی جریان زندگی از خودمان غافل شویم.

خدارا هزاران هزار بار شکر می‌کنم که توانستم بهشت واقعی را در حیاتم تجربه کنم و هر لحظه و هر جلسه بتوانم در سایه همین حرمت‌ها حرکت کنم.

سلام دوستان لیلا هستم یک همسفر

به نظر من تمام نکاتی که در حرمت کنگره ۶۰ آمده و بیان شده نتایج زحمات چندین ساله و حاصل تجربیات خود آقای مهندس هستند که به معنای واقعی، کلید واژه قوانین زندگی است که جناب مهندس در اختیار من همسفر و مسافرم قرار داده است و به اجرا درآوردن و رعایت هرکدام از آن‌ها به نفع من است.

اگر من همسفر آن‌ها را رعایت نکنم ممکن است عواقبی برای من داشته باشد که جبران ناپذیر است، مثلا مهندس در یکی از صحبت‌هایشان گفتند اگر در کنگره قرار بود به کسی بابت خدمتی که انجام می‌دهد پولی بدهند دیگر آن عشق و محبتی که بین اعضا و این سیستم وجود دارد، نبود برای همین منظور است که حرمت کنگره ۶۰ و رعایت کردن آن الزامیست و من همسفر باید به آن احترام بگذارم.

رابط خبری و ویراستاری: همسفر بهار رهجوی راهنما همسفر نیره (لژیون اول)
ارسال: همسفر سارا رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی باغستان کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .