English Version
English

در هر سیستم هر کاری یک حریمی دارد

در هر سیستم هر کاری یک حریمی دارد

در ابتدا خدا را شاکرم که دعوت شدم در این مکان مقدس، در مورد دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره۶۰ ممنوع است» حرمت از حریم می‌آید، اگر خوب دقت کنیم متوجه خواهیم شد که در هر سیستم، هر کاری یک حریمی دارد. به طور مثال مدرسه، قوانین مدرسه این است حتما باید از لباس مخصوص خود مدرسه استفاده بشود همه یک دست لباس بپوشند، موها کوتاه باشد، زنگ تفریح کسی داخل کلاس نباشد. مثال بیمارستان، در بیمارستان و مطب دکتر همه باید طبق شماره پیش بروند.

در کنگره شصت حرمت دوبار خوانده می‌شود. کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخصی با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید، دروغ‌گفتن، سرزنش‌کردن، الفاظ ناشایست بیان کردن، بدون اجازه سخن گفتن  و غیره، لباس سفید پوشیدن برای مسافرها، شال سفید سر کردن برای همسفران یکی از مسائل مهم کنگره۶۰ است.

کنگره60 سال 1378 تأسیس شد و سال‌های سال است که کارش را ادامه می‌دهد و روز به روز هم پیشرفت بسیار بالایی هم دارد تا جایی رسیده که درمان اعتیاد در کنگره۶۰  یک چیز پیش پا افتاده است، الان در کنگره روی اضافه‌وزن روی انواع موضوعات دیگر کار می‌شود.

یکی از دلایلی که کنگره سال‌های سال دارد به کارش ادامه می‌دهد این است که هر کس حریم و حرمت کنگره را خوب می‌داند و قوانین را رعایت می‌کند. ما به هیچ گروهی وابسته نیستیم و کمک‌های مردمی که در کنگره هستند کنگره۶۰ کار خودش را انجام می‌دهد. ما از کسی نمی‌‌پرسیم که کارتان چیست از کجا آمدی رنگ پوست و نژاد برای ما مهم نیست فقط به حال خوب رسیدن، به رهایی رسیدن مهم است. برای این‌که بخواهیم کنگره همیشه باقی بماند و برای نسل‌های آینده حتما باید قوانین آن را خوب اجرایی کنم.

اگر در کنگره بخواهیم به کسی کمک مالی کنیم امکان دارد شخص نتواند به موقع حساب خودش را به من بدهد به همین دلیل برای همیشه از کنگره می‌رود و باعث و بانی هم من هستم چون حرمت کنگره را نادیده گرفتم. اگر در کنگره رفت و آمد خانوادگی باشد دیگر آن برش و جایگاه رهجو و راهنما وجود ندارد حریم‌ها پاره و یا شکسته می‌شود.

جناب مهندس دژاکام در تمام دستور جلساتی که هر چهارشنبه صحبت می‌کنند پشت آن تفکرات خیلی خیلی بالایی دارند و برای من گفته می‌شود که مسیرم را گم نکنم و از مسیر خارج نشوم که گردباد مرا با خودش ببرد و به ناکجا آباد پرتاب کند.

امیدوارم بتوانم برای همیشه در کنگره خدمت گذار باشم و قوانین و حرمت کنگره را به خوبی اجراء کنم و همیشه فرمان بردار خوبی باشم. با تشکر از همه‌ی عزیزان سایت.

رابط خبری:همسفر  لیلا رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون پنجم)
ویراستاری و ارسال: همسفر سارا رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی باغستان کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .