English Version
English

احترام به حرمت یعنی احترام به خود

احترام به حرمت یعنی احترام به خود

گفت‌وگویی با نگهبان لژیون سردار همسفر مونا ترتیب داده‌ایم که توجه شما عزیزان را به خواندن این مصاحبه جلب می‌نماییم.

لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان مونا هستم یک همسفر؛ آنتی ایکس مصرفی، شیره و تریاک، ۱0 ماه سفر کردیم به روش DST، داروی درمان OT، با راهنمایی مسافر میکاییل و راهنمای خودم همسفر پروانه، در حال حاضر 9 ماه و 10 روز است که آزاد و رها هستیم.

ازنظر شما هدف جناب آقای مهندس دژاکام از گنجاندن دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است، در آموزش‌های هفتگی چیست؟
به نظر بنده می‌خواهند از اهمیت حرمت بگویند. همان‌طور که می‌دانیم حرمت در هر جلسه ۲ بار خوانده می‌شود تا ملکه ذهن شود، گنجاندن آن در دستور جلسه؛ چون در جلسات توسط اعضا، مشارکت انجام می‌شود و هر شخصی از برداشت و تجربه خودش، سخن می‌گوید و تکرار می‌شود به اهمیت آن بیشتر پی خواهیم برد.

چه ارتباط و هماهنگی بین نوشتار حرمت کنگره ۶۰ با این دستور جلسه وجود دارد؟
دستور جلسه چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؛ در نوشتار حرمت کنگره ۶۰ قسمتی راجع به همین موضوع گفته‌شده و این مطلب اهمیت موضوع را می‌رساند.

بنا بر دستور جلسه مطرح‌شده چرا رابطه کاری٫ مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع اعلام‌شده است؟
زیرا به‌واسطه آن، مسائل و چالش‌هایی اتفاق می‌افتد که اعضا را از رسیدن به اهدافشان دور می‌کند.

طبق نظر شخصی خودتان قوانین و حرمت‌ها چرا عنوان‌شده‌اند؟
در اکثر مراکز موفق، قوانینی وجود دارد که کارکنان موظف هستند آن قانون را رعایت نمایند؛ این قوانین بر مبنا و علت خاصی وضع می‌شوند که یکی از دلایل آن این است که روند کاری آن مرکز دچار اختلال نشود؛ در کنگره هم همین‌طور است. جناب مهندس، قوانینی وضع نمودند و حرمت‌هایی را بنا نهادند که باید اجرا شود تا کنگره دچار مشکل نشود زیرا؛ مهندس بسیار انسان آینده‌نگری هستند و می‌دانند برای پایدار ماندن کنگره باید حرمت‌ها رعایت شود.

رعایت نکردن قوانین و حرمت‌ها چگونه باعث تخریب و ویرانی می‌شود؟
اگر قوانین و حرمت‌ها رعایت نشود و هرکدام از افراد طبق خواسته خود؛ رفتار کنند و عملی انجام دهند چالش‌ها زیاد می‌شود و کدورت و دلخوری پیش می‌آید، بسیاری از افراد ناراحت و دلسرد می‌شوند و نمی‌توانند، سفر خوبی داشته باشند و همه‌چیز ویران خواهد شد.

با توجه به دستور جلسه امروز چطور می‌توانیم حرمت‌ها و قوانین را در کنگره رعایت کنیم؟
روابط را محدود نماییم؛ وارد چالش‌ها نشویم دوربین روی خودمان باشد و به سخنان راهنما گوش دهیم. به نظر من هرکدام از افراد اگر وظیفه خودشان را به‌خوبی انجام دهند و حرمت کنگره ۶۰ را رعایت نمایند سفر خوبی خواهند داشت و به هدفشان خواهند رسید.

چه مطالب آموزنده‌ای از این دستور جلسه پرمعنا برداشت نمودید؟
تمام مطالب در کنگره ۶۰ آموزنده است باید به عمق آن پی ببریم و خوب درک کنیم؛ این دستور جلسه یادآوری می‌کند که هدف ما در کنگره چیز دیگری است و اگر این روابطی که ما در بیرون از کنگره با آن درگیر هستیم، منظور روابط کاری، مالی و خانوادگی است را بیرون از کنگره بگذاریم و در این مکان تمام فکرمان درمان باشد دور از هر نوع چالشی.

آیا مطالب و آموزش‌هایی که دریافت نمودید در زندگی خود کاربردی کرده‌اید؟ چگونه؟
بله از زمانی که آموزش‌ها را شروع کردم و سعی کردم قوانین را رعایت کنم و به حرف راهنما گوش بدهم زندگی‌ام تغییر کرد زیرا؛ خودم تغییر کردم، کنگره راه و رسم زندگی را به من آموخت.

با اجرایی کردن آموزش‌ها چه تغییراتی در خود احساس کرده‌اید که قبلاً حس نمی‌کردید؟
آموزش‌های کنگره من را تبدیل به آدم مستقلی کرد و باعث شد به خودم و توانایی‌هایم بیشتر دقت کنم از زمان ورودم به کنگره چون خواستار تغییر بودم سعی کردم تا جایی که می‌توانم درست سفر کنم و مسافرم را رها کردم، اصلاً کاری نداشتم درست سفر می‌کند، دارو به‌موقع می‌خورد، فقط و فقط بر روی خود زوم کرده بودم و سعی کردم حرف‌های راهنما عزیزم را موبه‌مو انجام دهم. حرمت کنگره را رعایت کردم خدا را شکر مسافرم هم سفر خوبی داشت بدون هیچ لغزشی و من هم به آرامش نسبی رسیدم.

و کلام آخر؛
از خدای خوبم ممنونم که کنگره را سر راه من قرار داد. از جناب مهندس و خانواده محترمشان سپاس‌گزارم و زندگی خود را مدیون ایشان هستم. از عزیزانی که تازه سفرشان را شروع کرده‌اند و یا عزیزانی که قصد درمان دارند و هنوز راهی پیدا نکرده‌اند؛ خواهش می‌کنم ناامید نشوند و ادامه دهند، اگر خواسته دارید پس قدم بردارید به خدا توکل کنید و صحبت‌های مهندس را آویزه گوش خود کنید؛ زیرا درس زندگی که من در این مکان آموختم هیچ کجا آموزش نمی‌دهند در پناه خدا باشید.

مصاحبه‌کننده: همسفر آنوشا (خدمتگزار سایت)
ویرایش و ارسال: همسفر هانیه، راهنما همسفر سپیده (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .