English Version
English

هدف کنگره؛ آرامش خانواده‌هاست

هدف کنگره؛ آرامش خانواده‌هاست

جناب مهندس این حرمت‌ها را با تفکر و تجربه همه جانبه و کامل و برای آرامش تمام اعضای کنگره بنا نهاده و هدف اصلی کنگره، آرامش خانواده‌هاست که  این آرامش با اعتیاد از بین رفته بود و فقط یک آرامش کاذب به دلیل مصرف مواد بوده که فرد مصرف کننده به عقیده خودش به آن می‌رسد و در عوض باعث آشوب و آشفتگی خانواده می‌‌شود. کنگره ۶۰ یکی از مکان‌هایی است که به عنوان خانه‌ای امن برای درمان شدگان محسوب می‌شود و همه اعضا موظف هستند این آرامش را ایجاد کرده و به افراد دیگر القاء کنند.

کنگره برای کسانی امن است که قوانین و حرمت‌ها را رعایت کنند در غیر این صورت این قوانین برایشان دست و پا گیر می‌شود و آرامش و امنیت نخواهند داشت. کنگره مکان مقدس و امنی است که هر شخصی با ورود به آن باید حرمت و قوانین را حفظ کند تا فضایی امن را  برای یکدیگر ایجاد کنیم؛ زیرا همین اصول و حرمت‌ها بوده که باعث رشد، توسعه و بقای کنگره ۶۰ شده و خوشبختانه جز محبت و امنیت چیزی در میان اعضا حاکم نیست.

نوشتار حرمت در کنگره به‌خاطر اهمیت زیاد آن دو بار و بقیه نوشتارها یک بار خوانده می‌شوند. در ابتدای  این نوشتار به دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن و غیبت کردن  اشاره کرده است؛ چون به گفته آقای مهندس؛ دروغ ریشه و مادر تمام ضد ارزشهاست و سرزنش کردن و غیبت و قضاوت کردن هر شخص ویران کننده است و باعث اختلاف و کدورت می‌شود و منع دیگر این نوشتار، به کار بردن الفاظ ناشایست و وسط حرف کسی پریدن است.

به کار بردن الفاظ ناشایست و وسط حرف کسی پریدن است، کاری زشت و ناپسند است. ممنوع کردن رابطه مالی یا کاری و قرض دادن پول، بدون هماهنگی؛ چون اگر کسی که به شخصی  پول قرض بدهد و او نتواند پول را پراخت کند، باعث می‌شود آن شخص سفرش را خراب کند و به کنگره نیاید. از موارد ممنوع دیگر، بحث سیاسی نمودن، از  لباس و پوشش نامناسب استفاده کردن، بدون اجازه راهنما تلفن دادن و تلفن گرفتن و هر گونه ارتباط بیرون از کنگره برقرار نمودن است که این قوانین برای همه یکسان است.

همان‌گونه که نگهبان کنگره اشاره می‌کند، بر تمام اعضا فرض است که حریم فوق‌الذکر را محترم شمارند. رعایت هر یک از این حریم‌ها محدودیت نیست؛ بلکه باعث می‌شود در کنار هم سفر خوبی داشته باشیم و با آموزش‌های ناب کنگره به تعادل، آرامش و حال خوب برسیم و قدردان و سپاس‌گزار جناب مهندس و همه خدمت‌گزاران این مکان مقدس هستیم.

رابط خبری: همسفر فریبا، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون سوم)
عکاس: مرزبان خبری، همسفر مرضیه
ویراستار و ارسال: راهنمای تازه‌واردین، همسفر سمانه
همسفران نمایندگی گوجان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .