English Version
English

در کنگره ۶۰ حرمت‌ها باید رعایت شود

در کنگره ۶۰ حرمت‌ها باید رعایت شود

جلسه‌ هفتم از دوره‌ بیست و پنجم کارگاههای آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اروند آبادان، با استادی مسافر عبدالله، نگهبانی مسافر محمد حسن و دبیری مسافر بهنام با دستور جلسه « حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ » در روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.  

سخنان استاد:

جناب آقای مهندس در روز چهارشنبه فرمودند: طبق ساختار کنگره ۶۰، یک‌سری قوانین و حرمت وجود دارد و در کنگره ۶۰ حرمت‌ها باید رعایت شود تا بتوانیم استفاده و بهره‌ی کافی را ببریم. این زمانی میسر می‌شود که وقتی من وارد کنگره ۶۰ شدم تابع این قوانین باشم. 

 شاید ما یک‌سری تفکر و دیدگاه خاص خودمان را داشته‌ باشیم و خیلی چیزها در ذهن ما بوده و یک سری رفتارها در ما شکل گرفته است مثلا یکی از این‌ها که جناب آقای مهندس راجع‌به آن صحبت کرد و جزء حرمت‌هاست، مثلا شخصی صحبت می‌کند و من صحبت‌هایش را قطع می‌کنم و می‌گویم در کلام‌تان شکر و خودم حرف می‌زنم. این‌جا حرمت کنگره می‌گوید نه، می‌گوید باید من صبر کنم و قدرت شنوایی خودم را ببرم بالا و ببینم چه صحبتی می‌کند و چه موقع صحبت‌هایش تمام می‌شود و زمانی که صحبت‌هایش تمام شد، صحبت‌های خود را بگویم. حرمت اول جلسه خوانده می‌شود برای این است که ما متوجه بشویم، در چنین مکانی که تازه وارد می‌آید، این را متوجه شود که کنگره ۶۰ بر اساس یک‌سری قوانین و حرمت‌ها و در یک مسیر مشخص حرکت می‌کند. اگر برای مثال ما این قوانین و حرمت ها را حذف کنیم چه اتفاقی می‌افتد، روابط خانوادگی به وجود می‌آید، شماره گرفتن و شماره دادن به وجود می‌آید و این مسائل باعث می‌شود که من با یک سفر اولی، یک ارتباط محکمی برقرار کنم. 

من قبلا با شما هیچ ارتباطی نداشته‌ام و هیچ نوع مراودات مالی و کاری با هم دیگر نداشته‌ایم. از زمانی که به کنگره آمده‌ایم شروع کرده‌ایم با هم قدم برداشتن. این‌جا باعث می‌شود که فقط راجع‌به اعتیاد صحبت کنم. هر حرف دیگری را در کنگره بخواهید بزنید فقط و فقط با راهنما زده می‌شود و به دلیل این است که اگر من با سفر اولی دیگری صحبت کنم و شناختی از ایشان نداشته باشم و تازه با ایشان آشنا شدم، درباره مواد مصرفی به این شخص بگویم و آن شخص من را راهنمایی کند. چقدر احتمال دارد که ایشان بتواند من را به راه درست هدایت کند، اگر ایشان می‌توانست من را راهنمایی کند الان حال خودش این نبود.

پس بنا به این دلیل جناب آقای مهندس و راهنما می‌گوید که هر شخصی که وارد کنگره می‌شود باید در هر موضوع با راهنمای خودش در یک مسیر باشد و این باعث می‌شود که ایمنی سفر خود را بیشتر کنید و این ایمنی باعث می‌شود که شما یک سفر موفق و بر اساس اصول و خط و مشی کنگره ۶۰ به دست بیاورید، و زمانی که این را به دست آوردید و به حال خوش دسترسی پیدا می‌کنید و در انتهای سفرتان از خودتان لذت می‌برید و یک خدمتگزار خوبی هم از قالب این موضوع خارج می‌شوید.

از این که به صحبت های من توجه کردید ممنونم.

تایپ مطلب: مسافر محمود لژیون هفتم، همسفر علیرضا لژیون هشتم 

ویرایش و ارسال مطلب: مسافر محمود لژیون هفتم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .