English Version
English

کاربردی نمودن حرمت کنگره در زندگی شخصی

کاربردی نمودن حرمت کنگره در زندگی شخصی

دومین جلسه از دور چهلم و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی  کنگره۶۰ ویژه مسافران، نمایندگی وحید با استادی مسافر حمید ،  نگهبانی مسافر حجت و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه "حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است" چهارشنبه 6 تیر ماه ١۴٠۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.


سخنان استاد
مدت‌زمان زیادی انتظار کشیدم تا بتوانم این جایگاه را تجربه نمایم و اکنون بسیار خوشحال هستم و خداوند را شکر می‌کنم که توانستم به آن دست پیدا کنم. دستور جلسه امروز، حرمت کنگره60 می‌باشد. سعی می‌کنم در این جلسه، بیشتر در خصوص برداشت‌ها و تجربیات خودم از این دستور جلسه صحبت کنم. قبل از کنگره، بارها کلمه حرمت را شنیده بودم؛ اما برداشت و درکی که از این کلمه در کنگره به دست آوردم، بسیار متفاوت از گذشته بود. رعایت مواردی که در حرمت کنگره به آن‌ها اشاره‌شده است بسیار مهم است؛ ولی مهم‌تر این است که بتوانیم آن‌ها را بیرون از کنگره و در زندگی خود، کاربردی نماییم. از موارد مطرح‌شده در حرمت کنگره، عدم برقراری رابطه مالی است، من در سفر اول این مورد و تخریب‌های آن را مشاهده نمودم، دو نفر از اعضا که باهم رابطه مالی برقرار نموده بودند دچار مشکل شدند؛ یکی از آن‌ها کنگره را ترک نمود و دیگری دچار بدبینی به آن فرد و حتی به کنگره شده بود و آنجا بود که علت وجود این موضوع را در حرمت کنگره، متوجه شدم.

از دیگر مواردی که در حرمت کنگره به آن اشاره‌شده است بیان نکردن الفاظ ناشایست است؛ این مدت که در کنگره هستم دائماً در حال تمرین و تکرار برای انجام این عمل؛ یعنی به کار نبردن الفاظ ناشایست هستم؛ زیرا در گذشته، بسیار از این الفاظ استفاده می‌نمودم و حل کردن این مسئله نیاز به زمان و تکرار دارد. استفاده از پوشش مناسب، از مواردی است که بسیار روی زندگی من تأثیرگذار بود؛ چون اصلاً به پوشش خودم اهمیت نمی‌دادم؛ اما اکنون داشتن ظاهری مرتب و آراسته، بسیار برایم اهمیت پیداکرده است. همان‌گونه که عرض کردم، حرمت‌های کنگره60 را علاوه بر کنگره؛ بایستی در زندگی شخصی نیز کاربردی نمود و به‌واسطه انجام همین حرمت‌ها است که توانستم ارتباط با خانواده را که  از بین رفته بود را تا حد زیادی بازسازی نمایم. هیچ‌یک از آموزش‌هایی که در کنگره60 وجود دارند، بدون دلیل نیستند؛ خداوند را شکر می‌کنم که به من اجازه حضور در این مکان مقدس داده‌شده است و امیدوارم همگی بتوانیم به بهترین شکل حرمت‌ها را رعایت نماییم.

برگزاری لژیون ویلیام وایت

مراسم تجلیل از راهنمای محترم مسافر عزیز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .