English Version
English

حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است ؟

حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است ؟

ششمین جلسه از دور نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی باغستان کرج با استادی راهنمای محترم مسافر عرفان نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ روز چهارشنبه 6 تیرماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان عرفان هستم یک مسافر،خیلی خوشحالم که یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم،دستور جلسه این هفته حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره60 ممنوع است؟ امیدوارم که ما اعضای کنگره60 بهترین آموزش ها و بهترین نتیجه را از این قوانین و حرمت ها دریافت کنیم و آن شناخت لازم را در خودمان ببینیم و اگر ضد ارزشی وجود دارد اصلاحش کنیم، اهمیت حرمت ها در کنگره60 از ارزش بالایی برخوردار است زیرا به دستان خود شخص جناب مهندس نوشته شده است.
در ابتدای جلسه قرائت می شود و همچنین در پایان جلسه، نوشتار حرمت کنگره60 با خود تذکر را به همراه دارد و اگر این قوانین وحرمت ها را رعایت نکنیم حال خودمان یا حال دیگران را قطعا خراب خواهیم کرد، اما   نکته ای که دراین قسمت خیلی مهم می باشد آموزش است، آموزش در ارکان اجتماعی بسیار دخیل می باشد، کنگره60 هم یک ارکان اجتماعی می باشد و هر شخصیتی با حس و حال و تخریب های گوناگون  وارد این فضا می شود.
همه اعضای کنگره60 برای انجام یک کار مشترک گرد هم آمده ایم وهیچ شناختی نسبت به یک دیگر نداریم. اعتیاد راس ضد ارزش ها به حساب می آید وقتی که این ماده در درون جسم ما رخنه پیدا می کند، شروع به تخریب و آسیب در ما می کند و یک انسان دیگر ساخته و به وجود می آید، تا قبل از این ماجرا بنده فرد دیگری بودم اما از زمان شروع مصرف مواد مخدر تا قدرت گرفتنش در درون بنده، بنده را به یک فرد دیگری تبدیل کرده بود.
اعتیاد روی شخصیت بنده تاثیر بدی به جا گذاشته بود وخودم هم متوجه این موضوع بودم اما کنترل اوضاع، خلق وخو ونگاهم به اطرافیان وجهان پیرامونم دست خودم نبود ودر اکثر مواقع این موضوع شخصیت بنده را لگد مال وضعیف می کرد واطرافیان بنده حتی با اولین برخود متوجه درگیری بنده با مواد مخدر می شدند،چه چیزی باعث شد که  ضد ارزشی مانند مواد مخدر یا هر ضد ارزش دیگری در جامعه گسترش پیدا کند؟ در هر منطقه ای به واسطه موقعیت جغرافیایی اش هر عمل ضد ارزشی صورت بگیرد اگر رد پای آن عمل ضد ارزش را بگیریم می بینیم که رد پای مواد مخدر در آن جا وجود دارد وراس اکثر ضد ارزش ها می باشد.
وقتی  به گزشته نگاه می کنیم می بینیم که آموزش نگرفته ایم و در بستر مناسبی بزرگ نشده ایم و دائما ضد ارزش های ما به دلیل رعایت نکردن قوانین و حرمت ها در حال اضافه شدن بود، و به واسطه استفاده کردن مواد مخدر و یا الکل رفتار های ناهنجاری مانند غیبت کردن، سرزنش کردن، دروغ گفتن و... از خود بروز می دادیم، شخصی که مواد مخدر استفاده می کند نمی تواند از خودش رفتار ارزشی بروز بدهد، نکته مهم اینجاست که دوری از ضد ارزش ها به چه چیزی نیاز دارد و جناب مهندس در این باره چه می گویند؟
همه آموزش ها در این زمینه در تمام سی دی هایی که ما مینویسیم، در تمام نوشتار ها و آموزش های کنگره60 وجود دارد و سندی بدون نقص و معتبر می باشد که ما به خانواده، دوستان و از همه مهم تر به خودمان  می توانیم ارائه بدهیم، بنده از هر سی دی دو نکته برداشت کنم و آن را در زندگی شخصی خودم کاربردی کنم کافیست، یک سی دی یک ساعته که پر ازنکته های مهم می باشد هفت یا هشت ساعت زمان لازم است برای نوشتنش، اگر ما حداقل دو نکته از این سی دی برداشت کنیم و آن را کاربردی کنیم ما را به آرامش می رساند و کارمان را راحت خواهد کرد.
برای همین است که حرمت کنگره60 از اهمیت بالایی برخوردار است، اصلا لازم نیست کسی ضد ارزش های بنده را به من گوش زد کند زیرا بنده باید خودم  ضد ارزش های خودم را بشناسم و درستش کنم، اگر غیر از این باشد و دیگران به من یاد آوری کنند فقط حالم خراب خواهد شد و ناراحت خواهم شد، کنگره60 به ما این را آموزش می دهد که خودت بشناس و خودت مسائل را در صور پنهان حل کن، ما در کنگره60   10 الی 11 ماه فرصت داریم که از این فرصت استفاده کنیم تا به آرامی خود را بازسازی کنیم، به حال خوش برسانیم و فردی محترمی بشویم.
از اینکه به صحبت های بنده توجه کردید بسیار سپاسگزارم.

تایپ: مسافر هادی لژیون دوم
تنظیم و ارائه: مرزبان خبری مسافر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .