English Version
English

چرا رابطه کاری مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع می‌باشد؟

چرا رابطه کاری مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع می‌باشد؟

دوازدهمین جلسه از دوره هفتاد نهم از کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران آقا نمایندگی شادآباد به استادی راهنمای محترم مسافر داوود و نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر ابراهیم با دستور جلسه «حرمت کنگره60،چرا رابطه کاری ومالی وخانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز چهار شنبه 6تیرماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ شروع به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
 

سلام دوستان داوود هستم مسافر.
می‌خواهم امروز دلی صحبت کنم  به خاطر اینکه حداقل یک سفر اولی بتواند از تجربیات من استفاده کند.
از راهنمای خوبم سپاسگزارم که به من اعتماد کرد تا بتوانم این جایگاه را تجربه کنم .به نظر من خواسته در سفر خیلی مهم است.
موضوع دستور جلسه امروز این است:چرا رابطه کاری مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع می‌باشد؟
من خودم این تجربه رو داشتم و به‌عنوان‌مثال دروغ مسئله‌ای بود که باعث گردید در این چند سالی که آمدم و رفتم نتوانستم آن‌طور که بایدوشاید نتیجه بگیرم و درمقطعی هم که  رها شدم فقط مواد مصرف نمی‌کردم.
به نظر من جهان‌بینی که در کنگره راجع به آن صحبت می‌شود از رعایت حرمت نشات می‌گیرد. تعداد شعب زیادی در کنگره وجود دارد که حداقل ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر جمعیت دارد و من تابه‌حال بحث یا مشکلی در آنها ندیدم به علت وجود رعایت حرمت در کنگره می‌باشد .از سال ۷۸ که مهندس دژاکام کنگره را تأسیس نمود فکر همه‌چیز را کرده بود،بافکر ساختارها را  به وجود آورد.
یک سفر اولی اگر حرمت‌ها را رعایت کند قطعاً به حال خوب می‌رسد. من خودم سعی می‌کنم از مسافرانی که حال خوبی دارند الگوبرداری کنم.برای من سؤال پیش آمد چرا دیگران  حالشان خوب است ولی من حالم خوب نیست؟
  متوجه شدم که تفاوت در رعایت حرمت‌ها و الگوهایی است که در کنگره می‌باشد. به نظر من جهان‌بینی و  کاربردی کردن آن در کنگره بسیار مهم است، اگر آموزش‌هایی که در کنگره ۶۰ به من داده می‌شود را به‌درستی یاد بگیرم ولی عملکردی نداشته باشم فایده‌ای ندارد، همان‌طور که در خانه و محل کار و جامعه برای خودمان حریمی داریم، کنگره ۶۰ نیز حریم و قوانینی دارد که باید به آنها عمل کنیم. امیدوارم که همه مسافران حرمت‌ها را رعایت کنند.
ممنونم که به صحبت‌های من توجه کردید .

برگزاری جلسه هفتگی خدمتگزاران شعبه شادآباد

 

برگزاری آزمون آزمایشی شماره4 نمایندگی ها مورخ 1403.04.06

 

تایپ و عکس و ارسال: سایت نمایندگی شادآباد
مرزبان کشیک: مسافر رسول
لژیون خدمتگزار: لژیون بیست ویکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .