English Version
English

تقدس کنگره در رهایی مواد مخدر

تقدس کنگره در رهایی مواد مخدر

ششمین جلسه از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران با استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر بهمن و دبیری  مسافر محمد، با دستور جلسه «حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟»  چهارشنبه 6 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. دستور جلسه حرمت کنگره می‌باشد. در مورد دستور جلسه جناب آقای مهندس پایه و اساس کنگره را بر مبنای حرمت لحاظ نموده‌اند، دلیل این امر، شناخت ایشان از مقوله اعتیاد و مصرف‌کننده‌ها است و می‌دانستند که کنترل و درمان در حوزه اعتیاد و جمع‌آوری و آموزش تعداد کثیری از مصرف‌کنندگان در یک مجموعه کار بسیار سخت و دشواری می‌باشد. جناب آقای مهندس همیشه بر ضرورت حرمت در کنگره بسیار تأکید داشتند در کارگاه‌های آموزشی کنگره 60 نوشتار قوانین کنگره یک‌بار و حرمت دو بار قرائت می‌شود و این بیانگر مهم و ارزشمند بودن حرمت در کنگره می‌باشد، ما در کنگره آموزش می‌بینیم که حرمت را رعایت کنیم و برای آن احترام قائل بشویم؛ چراکه تجربه ثابت کرده است که در اثر رعایت نکردن و بی‌تفاوت بودن به این مقوله، باعث خارج شدن از مسیر درمان اعتیاد می‌شود. 

در نوشتار کنگره می‌خوانیم که کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد و به همین دلیل است که وقتی فردی باارزش‌های منفی زیادی وارد کنگره می‌شود پس از طی نمودن سفر اول از بند شیطانی مواد مخدر آزاد و رها می‌گردد و به آرامش و آسایش کامل رسیده و این موضوع نشانگر مقدس بودن کنگره است.
حرمت در کنگره از چندین بند تشکیل‌شده است، از بدو ورود به کنگره بر صداقت و صادق بودن مکرر تأکید می‌شود و همچنین از دروغ گفتن، الفاظ ناشایست استفاده کردن، صحبت یکدیگر را قطع کردن، سرزنش کردن، غیبت و قضاوت پرهیز می‌شود و با رعایت این قوانین و حرمت‌ها می‌توانیم به درمان مدنظر در کنگره برسیم.

 

تایپ: مسافر فرهاد (لژیون ششم)

ویرایش: مسافر امیر (خدمتگزار سایت)

عکس: مرزبان خبری مسافر علیرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .