English Version
English

رسیدن به تکامل با دوری از ضد ارزش‌ها

رسیدن به تکامل با دوری از ضد ارزش‌ها

جلسه هفتم از دوره‌ سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی پردیس با استادی مسافر میرزا، نگهبانی مسافر امید و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه «حرمت کنگره 60، چرا رابطه‌ی کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» چهارشنبه 6 تیر‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
زمانی که وارد کنگره 60 شده بودم باور چندانی به درمان اعتیاد نداشتم؛ در آن زمان نیروهای منفی با القاهای مختلفی به سراغ من می‌آمدند و امید رهایی از اعتیاد را از من می‌گرفتند؛ اما اکنون‌که به رهایی از اعتیاد رسیدم، بسیار خوشحال هستم و معتقدم کنگره 60 تنها جایی است که می‌تواند یک شخص مصرف کنند را به درمان برساند.

زمانی که خواسته درمان اعتیاد در فرد به وجود نیاید، آن شخص با کوچک‌ترین القا از سمت نیروهای منفی از مسیر کنگره 60 دور می‌شود؛ اگر من کار ضد ارزش ای را انجام بدهم اولین شخصی که آسیب می‌بیند خودم هستم؛ انسان برای رسیدن به تکامل باید تمامی ضد ارزش‌ها را به‌مرورزمان عبور کند. یک جوی آب را در نظر بگیر که در مسیر آن‌یک گرداب وجود دارد، زمانی که آب در آن جوی به حرکت درآید سمت گرداب سرازیر می‌شود حتی اگر آن آب، آبی زلال باشد نیروی منفی هم به همین شکل عمل می‌کند.

من در کنگره 60 آموختم که مشکل من تنها اعتیاد نیست بلکه حرکت در مسیر ارزش‌ها هست و برای اینکه بتوانم به حال خوب دست پیدا کنم باید بتواند از ضد از ها فاصله بگیرم؛ برای درست سفر کردن لازم است از ضد ارزش‌ها عبور کنیم.

تهیه خبر: مسافر سیاوش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .