English Version
English

سیستم الهی یک سیستم طبقه بندی شده است

سیستم الهی یک سیستم طبقه بندی شده است

‌نکته‌ای که در این سی‌دی مطرح می‌باشد، فرمان الهی است. آقای مهندس فرمودند: «هر موقع اسم الهی می‌آید ناگزیر هستم، یک توضیح راجب به مسائل الهی بدهم.» زمانی که درمورد خداوند صحبت می‌کنیم در واقع از ذات خداوند چیزی نمی‌توانیم بفهمیم و اصلاً درک نمی‌کنیم.سیستم الهی یک سیستم طبقه‌بندی بسیار منظمی می‌باشد که همه چیز با دقت در آن تشکیل شده است.

 در این‌جا که ما زندگی می‌کنیم یک طبقه بالای سر ما است؛ یعنی یک آسمانی بالای آسمان. یک سری مطالب از این آسمان به آن آسمان القا می‌شود و این آسمان طبقه‌ای است که هرچه به طبقات بالاتر برسیم، از نظر علم و دانش بسیار قوی‌تر و محکم‌تر می‌شویم. زندگی بر مبنای سه چیز است‌: خواست، تقدیر و فرمان‌ الهی. ما نباید افسوس گذشته را بخوریم، زیرا هر موضوعی جای‌ خود را دارد، هم فرمان و هم تقدیر که از هیچ کدام نباید رو بر‌گردانیم. اتفاقات ممکن است تقدیر یا فرمان باشد. 

تقدیر، نامه پیشین است؛ تقدیر این است که اگر من گندم کاشتم، گندم بر می‌دارم و این نامه پیشین من‌ می‌شود. تمام اعمال من، یک‌سری از تولد تا اکنون و یک‌سری قبل از تولد یعنی از روز الست‌ می‌باشد. 

ما در بٌعد زمان با کوشش نباید از چیزی خوف داشته باشیم و نباید از مشکلات فرار کنیم، زیرا تقدیر و فرمان الهی است. زمانی که اتفاقی می‌افتد ما با بد بودن و خوب بودن آن کار نداریم، زیرا ممکن است با بد بودن آن پرده‌ای از روی یک‌سری رازها برداشته شود؛ اینجا است که نمی‌شود نیروی منفی نباشد. زمانی که مشکلی برای ما ایجاد می‌شود، چیزی را به ما می‌آموزد و در واقع به ما آموزش می‌دهد. 

فردی که به شما بدی می‌کند، معلم شما است. ما باید به کارهای خود نظر بیندازیم، باید هر بحران و حقیقتی را در جایگاه خود و در شرایط خاص خود بیان کنیم که آیا شرایط آن هست یا نه؟ می‌توانیم بگوییم یا نه؟ افکارت را پریشان نمی‌کند و اعتقادات مردم را به هم نریزیم؛ برخی چیزها مانند میوه نرسیده می‌ماند.

ما به مسائل منفی نباید فکر کنیم، زیرا مثل سایه‌هایی هستند که وجود ندارند و با فکر کردن به آن‌ها، آن‌ها را تقویت می‌کنیم و باید در صراط مستقیم و به مسائل مثبت فکر کنیم. به ناامیدی فکر نکنیم، زیرا بدترین و مهلک‌ترین سمی است که وجود دارد. انسان باید همیشه امیدوار باشد، مثبت فکر کند و به یاد خداوند و نیرویی باشد که قدرت می‌دهد.

به طور کلی مبحثی که در سی‌دی  رازهای نهان بود این است که به مسائل و اعتقادات فکر کنیم که بازی و شوخی نیست؛ بلکه یک پایه و ریشه دارد که اگر بر پایه و ریشه نباشد، نمی‌شود. اصل موضوع را با پیروان آن موضوع قاطی نکنیم، تصفیه و پالایش، مثبت فکر کردن، روی افسرده بودن متمرکز نشویم، اگر چاق و فربه هستیم روی مسئله چاق بودن فکر نکنیم و به لاغری فکر کنیم و خود را مجسم کنیم و در هر کاری به خودمان نگاه کنیم و در تمام مسائل ما نقش کلیدی داریم و حرمت ما خود ما هستیم که دیگران چه قدر به ما احترام می‌گذارند و ما هستیم که اجازه می‌دهیم دیگران به ما احترام نگذارند یا به حریم ما ورود کنند در تمام مسائل ما تعیین کننده هستیم و هر کاری که انجام می‌دهیم و اگر مشکلی هست یک نگاهی به خودمان بیندازیم که خود ما چه کاری انجام داده‌ایم.

نویسنده: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر کبری (لژیون دوم)
ویراستار و رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر کبری (لژیون دوم)
ارسال:همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر کبری(لژیون دوم)
همسفران نمایندگی چرمهین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .